Оцінювання рівня фізичної підготовленості студентів та їх функціональних можливостей дозволяє підібрати необхідні засоби і методи та більш ефективно здійснювати управління навчальним процесом студентів. Метою дослідження було визначення рівня фізичної підготовленості на основі використання педагогічних тестів затверджених Міністерством молоді та спорту України. Серед запропонованих тестів для визначення сили використовувались: стрибок в довжину з місця, згинання-розгинання рук в упорі лежачи, підтягування на поперечині, для визначення витривалості використовувався біг на 3000 м і 2000 м, для визначення спритності використовувався біг 4х9 м, для визначення гнучкості використовувався тест нахил вперед. На основі математичної статистики нами було отримані середні значення показників рівня розвитку фізичних якостей.
В результаті опрацювання показників всіх тестувань рівня фізичної підготовленості виявлено, що 31,2% хлопців мали відмінні результати за показниками рівня підготовленості, 22,7% - добрі, 14,1% - задовільні, 31,9% -
незадовільні. У дівчат були наступні результати: 17,7% мали відмінні результати за показниками рівня підготовленості, 10,8% - добрі, 14,6% - задовільні, 56,9% - незадовільні. Таким чином було встановлено, що більшість студентів мають
низький рівень фізичної підготовленості: 44,4% - незадовільний, 14,4% - задовільний рівень фізичної підготовленості і тільки 24,5% студентів мають результати, що відповідають оцінці відмінно, 16,7% - добре.
Identifying the level of students’ physical preparedness and their functional capabilities allows us to find the necessary means and methods to manage the process of students’ learning effectively. The aim of the study was to determine the level of
physical preparedness using pedagogical tests approved by the Ministry of Youth and Sports of Ukraine. Among the proposed tests for determining students’ force the following exercises were used: standing long jump, pushing and pull-up, for determining students’ endurance – 3000-meter run and 2000-meter run, for determining students’ agility – 4х9-meter run, for determining students’ flexibility – bending forward. On the basis of mathematical statistics we obtained the average parameters of the level of physical skills development. Test results show that 31,2% of boys have excellent parameters of physical preparedness, 22,7% - good, 14,1% -
satisfactory, 31,9% - unsatisfactory. The girls show the following results: 17,7% - excellent, 10,8% - good, 14,6% - satisfactory, 56,9% - unsatisfactory. Thus, it was found that most students have low level of physical preparedness: 44,4% - unsatisfactory, 14,4% - satisfactory, only 24,5% of students have excellent results and 16,7% - good.