ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Романовська, Олександра Олександрівна | |
dc.contributor.author | Романовська, Юлія Юріївна | |
dc.contributor.author | Романовський, Олександр Олексійович | |
dc.date.accessioned | 2020-06-15T12:02:53Z | |
dc.date.available | 2020-06-15T12:02:53Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Романовська О. О. Досвід вищої освіти Сполучених Штатів Америки ХХ–ХХІ століття. Книга 2. Особливості вищої освіти США кінця ХХ – початку ХХІ століття: Навчальний посібник / О. О. Романовська, Ю. Ю. Романовська, О. О Романовський. - Вінниця : Нова Книга, 2010. – 272 с. | ua |
dc.identifier.isbn | 978-966-382-283-9 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29623 | |
dc.description.abstract | У посібнику розглянуто досвід розвитку, трансформації та удосконалення вищої освіти Сполучених Штатів Америки у період із кінця ХХ і на початку ХХІ століття. Студентам демонструються характерні риси, особливості та напрями діяльності американських ВНЗ – університетів, коледжів й інших навчальних інституцій в умовах зацікавленості суспільства США в отриманні нових знань, професій, у зміцненні престижу, економіки і потужності країни. Аналізуються результати впливу приватного капіталу на американську вищу освіту та поступове перетворення ВНЗ США в освітні економічні корпорації. Досліджуються досвід американців у сфері освітнього менеджменту, навчання якостям лідера, маркетингової діяльності університетів і коледжів, впровадження нових концепцій організації навчання, ступінь матеріально-технічного забезпечення ВНЗ США, типи і види відкритого та дистанційного навчання. Розглядаються питання академічної свободи, якості й змісту освіти, мотиви вибору абітурієнтами в США спеціалізації та побудови професійної кар’єри. Вивчаються джерела фінансування ВНЗ США, характерні риси діяльності американських публічних (державних) і приватних університетів і коледжів, аналізуються проблеми інтернаціоналізації та застосування американського законодавства у системі вищої освіти, принципи підготовки і перепідготовки професорсько-викладацького складу та роль морально-етичних норм у діяльності ВНЗ США. Посібник призначений для використання в педагогічних університетах, інститутах і коледжах, а також при підготовці фахівців у ВНЗ України. Може використовуватися для підготовки бакалаврів і магістрів педагогічних, гуманітарних та інших спеціальностей при вивченні таких дисциплін, як: історія, історія зарубіжних країн, культурологія, країнознавство, педагогіка і психологія вищої школи, теорія та історія педагогіки, порівняльна педагогіка, філософія освіти, теорія освіти, менеджмент і підприємництво в освіті. Також буде корисним і для фахівців галузі освіти, вищої школи, а також аспірантам і науковцям. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | "Нова книга" | ua |
dc.subject.classification | 378 (09)-(73) | ua |
dc.title | Досвід вищої освіти Сполучених Штатів Америки ХХ–ХХІ століття. Книга 2. Особливості вищої освіти США кінця ХХ – початку ХХІ століття | ua |
dc.type | Book | ua |