У статті проаналізовано компетентнісну модель випускника економічних спеціальностей вищих
навчальних закладів. Склад і зміст компетенцій в структурі моделі випускника визначені у відповідності з положеннями компетентнісного підходу, кваліфікаційними характеристиками і вимогами до випускників
економічних спеціальностей. Реалізація компетентнісного підходу проілюстрована на прикладі навчання фінансової математики.
In this article we analyze the economic graduate competency model of higher education. Structure and content of competence in the model structure graduate are determined according to the provisions of the competency approach, qualification and performance requirements for graduates of economic specialties. The implementation of competence-based approach is illustrated by the example of financial mathematics teaching.
В статье проанализирована компетентностная модель выпускника экономических специальностей
высших учебных заведений. Состав и содержание компетенций в структуре модели выпускника определены в
соответствии с положениями компетентносного подхода, квалификационными характеристиками и
требованиями к выпускникам экономических специальностей. Реализация компетентного подхода
проиллюстрирована на примере обучения финансовой математике.