Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Грабовенко, І. С.
dc.date.accessioned 2020-06-05T16:01:19Z
dc.date.available 2020-06-05T16:01:19Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Грабовенко, І. С. Лінгвістична експлікація бренду в політичному дискурс / І. С. Грабовенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 8 : Філологічні науки (мовознавство) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 5. - С. 41-47. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29350
dc.description.abstract У статті розглянуто процес створення та особливості лінгвістичної експлікації бренду в політичному дискурсі. Проаналізовано складові політичного бренду та їх прагматичний потенціал. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрены процесс создания и особенности лингвистической экспликации бренда в политическом дискурсе. Проанализированы составляющие политического бренда и их прагматический потенциал. ua
dc.description.abstract This article considers the process of creation and the peculiarities of linguistic explication of brand in the political discourse. There is analyzed the main components of the political brand and their pragmatic potential. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject бренд ua
dc.subject політичний дискурс ua
dc.subject піар-вплив ua
dc.subject лозунг ua
dc.subject бренд ua
dc.subject политический дискурс ua
dc.subject пиар-воздействие ua
dc.subject лозунг ua
dc.subject brand ua
dc.subject political discourse ua
dc.subject PR-influence ua
dc.subject slogan ua
dc.subject.classification 81’1:327 ua
dc.title Лінгвістична експлікація бренду в політичному дискурс ua
dc.title.alternative Лингвистическая экспликация бренда в политическом дискурсе ua
dc.title.alternative Linguistic explication of the brand in the political discourse ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу