У статті показано, що в умовах запровадження компетентнісного підходу у навчанні учнів старшої школи нових ознак набуває характеристика змісту шкільної освіти. Обґрунтовано, що прийняття компетентностей та їх результативної складової – компетенцій як цілей освіти зумовлює орієнтацію змісту
освіти на особистісні досягнення кожного учня, а предметні знання і уміння стають не кінцевими цілями навчання, а основою в засвоєнні предметних і ключових компетентностей. Доведено, що вимагають більш
глибокого обґрунтування зміст ключових і предметних компетентностей і взаємозв’язок між ними, подолання термінологічних розбіжностей та з’ясування складу компетенцій з урахуванням цілей навчання в старшій школі.
The paper shows that in the implementation of the campaign competentive in training high school students acquire new traits characteristic for the content of school education. It is proved that the adoption of competencies and their effective component - the competencies of both the goals of education determines the orientation of the content of education on personal achievements of each student, and subject knowledge are not the ultimate goals of education, and
the basis of subject learning and key competences. It is proved that require more in-depth study of key content and subject competence and the relationship between them, overcoming differences of terminology and clarification of competences with regard to the objectives of training in high school.
В статье показано, что в условиях внедрения компетентносного похода в обучении учащихся старшей школы новые признаки приобретает характеристика содержания школьного образования. Обосновано, что принятие компетентностей и их результативной составляющей – компетенций как целей образования обусловливает ориентацию содержания образования на личностные достижения каждого учащегося, а предметные знания становятся не конечными целями обучения, а основой усвоения предметных и ключевых
компетентностей. Доказано, что требуют более глубокого обоснования содержание ключевых и предметних
компетентностей и взаимосвязь между ними, преодоление терминологических расхождений и выяснение состава компетенций с учетом целей обучения в старшей школе.