Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Самостійний експеримент під час виконання фронтальних лабораторних робіт з фізики в основній школі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Благодаренко, Л. Ю.
dc.contributor.author Овенко, Б. C.
dc.date.accessioned 2013-05-26T22:32:11Z
dc.date.available 2013-05-26T22:32:11Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Благодаренко, Л. Ю. Самостійний експеримент під час виконання фронтальних лабораторних робіт з фізики в основній школі / Л. Ю. Благодаренко, Б. C. Овенко, // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 10.– С. 10-15. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2907
dc.description.abstract У статті здійснено аналіз основних причин, які зумовлюють недостатню ефективність навчального фізичного експерименту в основній школі. Наведено приклади додаткових завдань до фронтальних лабораторних робіт, які призначені для реалізації творчого розвитку учнів і дозволяють їм використати набуті теоретичні знання і експериментаторські уміння для одержання нових продуктів навчальної діяльності. Показано, що методично правильно організований самостійний експеримент у процесі виконання фронтальних лабораторних робіт забезпечує системний підхід до здійснення продуктивних способів пізнання. ru_RU
dc.description.abstract The article presents the analysis of the main reasons that cause a lack of effectiveness of the learning of physical experiments in basic school. Examples are given additional tasks to the front labs, which are designed to realize the creative development of students and allow them to use the theoretical knowledge and experimentation skills to produce new products training activities. It is shown that methodologically well-organized self-experiment in front of the laboratory work provides a systematic approach to the implementation of productive ways. ru_RU
dc.description.abstract В статье осуществлен анализ основных причин, которые обусловливают недостаточную эффективность учебного физического эксперимента в основной школе. Приведены примеры дополнительных заданий к фронтальным лабораторным работам, которые предназначены для реализации творческого развития учащихся и позволяют им использовать приобретенные теоретические знания и экспериментаторские умения для получения новых продуктов учебной деятельности. Показано, что методически правильно организованный самостоятельный эксперимент в процессе выполнения фронтальных лабораторных работ обеспечивает системный подход к осуществлению продуктивных способов деятельности.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject ефективність ru_RU
dc.subject навчальний фізичний експеримент ru_RU
dc.subject основна школа ru_RU
dc.subject фронтальні лабораторні роботи ru_RU
dc.subject самостійний експеримент ru_RU
dc.subject effectiveness ru_RU
dc.subject learning physical experiments ru_RU
dc.subject basic school ru_RU
dc.subject front labs ru_RU
dc.subject independent experiment ru_RU
dc.title Самостійний експеримент під час виконання фронтальних лабораторних робіт з фізики в основній школі ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу