ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Благодаренко, Л. Ю.![]() |
|
dc.contributor.author | Лозова, І. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2013-05-26T22:24:58Z | |
dc.date.available | 2013-05-26T22:24:58Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Благодаренко, Л. Ю. Якісні задачі як засіб розвитку в учнів способів евристичної пізнавальної діяльності у процесі навчання фізики / Л. Ю. Благодаренко, І. В. Лозова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 10. – С. 5-9. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2906 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано переваги якісних задач з фізики при формуванні способів евристичної діяльності учнів. Показано, що головною особливістю якісних завдань є можливість регулювання і стимулювання пізнавальних дій. Визначено, що складність якісного завдання залежить від рівня невизначеності його змісту, з урахуванням чого запропоновано педагогічно ефективні підходи до формулювання якісних завдань. Доведено, що якісні завдання є найбільш доцільними для виявлення рівнів навчальних досягнень учнів з фізики. | ru_RU |
dc.description.abstract | The paper analyzes the advantages of quality problems in physics in the formation of heuristic methods of students. It is shown that the main feature of quality problems is the possibility of regulation and stimulation of cognitive operations. It was determined that the complexity of the job depends on the level of quality of its uncertainty, given that offered educationally effective approaches to the formulation of high-quality jobs. It is proved that quality problems are most appropriate to determine the levels of students' achievements in physics. | ru_RU |
dc.description.abstract | В статье проанализированы преимущества качественных задач по физике при формировании способов эвристической деятельности учащихся. Показано, что главной особенностью качественных задач является возможность регуляции и стимулирования познавательных действий. Определено, что сложность качественного задания зависит уровня его неопределенности, с учетом чего предложены педагогически эффективные подходы к формулировке качественных заданий. Доказано, что качественные задачи являются наиболее целесообразными для определения уровней учебных достижений учащихся по физике. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | якісні задачі з фізики | ru_RU |
dc.subject | евристична діяльність учнів | ru_RU |
dc.subject | пізнавальні дії | ru_RU |
dc.subject | quality problems in physics | ru_RU |
dc.subject | heuristic methods of students | ru_RU |
dc.subject | cognitive operations. | ru_RU |
dc.title | Якісні задачі як засіб розвитку в учнів способів евристичної пізнавальної діяльності у процесі навчання фізики | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |