Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Якісні задачі як засіб розвитку в учнів способів евристичної пізнавальної діяльності у процесі навчання фізики

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Благодаренко, Л. Ю.
dc.contributor.author Лозова, І. В.
dc.date.accessioned 2013-05-26T22:24:58Z
dc.date.available 2013-05-26T22:24:58Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Благодаренко, Л. Ю. Якісні задачі як засіб розвитку в учнів способів евристичної пізнавальної діяльності у процесі навчання фізики / Л. Ю. Благодаренко, І. В. Лозова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 10. – С. 5-9. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2906
dc.description.abstract У статті проаналізовано переваги якісних задач з фізики при формуванні способів евристичної діяльності учнів. Показано, що головною особливістю якісних завдань є можливість регулювання і стимулювання пізнавальних дій. Визначено, що складність якісного завдання залежить від рівня невизначеності його змісту, з урахуванням чого запропоновано педагогічно ефективні підходи до формулювання якісних завдань. Доведено, що якісні завдання є найбільш доцільними для виявлення рівнів навчальних досягнень учнів з фізики. ru_RU
dc.description.abstract The paper analyzes the advantages of quality problems in physics in the formation of heuristic methods of students. It is shown that the main feature of quality problems is the possibility of regulation and stimulation of cognitive operations. It was determined that the complexity of the job depends on the level of quality of its uncertainty, given that offered educationally effective approaches to the formulation of high-quality jobs. It is proved that quality problems are most appropriate to determine the levels of students' achievements in physics. ru_RU
dc.description.abstract В статье проанализированы преимущества качественных задач по физике при формировании способов эвристической деятельности учащихся. Показано, что главной особенностью качественных задач является возможность регуляции и стимулирования познавательных действий. Определено, что сложность качественного задания зависит уровня его неопределенности, с учетом чего предложены педагогически эффективные подходы к формулировке качественных заданий. Доказано, что качественные задачи являются наиболее целесообразными для определения уровней учебных достижений учащихся по физике.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject якісні задачі з фізики ru_RU
dc.subject евристична діяльність учнів ru_RU
dc.subject пізнавальні дії ru_RU
dc.subject quality problems in physics ru_RU
dc.subject heuristic methods of students ru_RU
dc.subject cognitive operations. ru_RU
dc.title Якісні задачі як засіб розвитку в учнів способів евристичної пізнавальної діяльності у процесі навчання фізики ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics