Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шут, М. І.
dc.contributor.author Шут, А. М.
dc.contributor.author Кравченко, В. П.
dc.date.accessioned 2013-05-26T19:26:58Z
dc.date.available 2013-05-26T19:26:58Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Шут, М. І. Експертні системи та навчальний процес / М. І. Шут, А. М. Шут, В. П. Кравченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. - Вип. 6. – C. 217-221. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2905
dc.description.abstract Розглядаються методи і принципи, з допомогою яких можна представляти учбовий матеріал при подачі його викладачем. Розглядаються принципи створення експертних систем , які були б корисні викладачу при підготовці як до теоретичних, так і до практичних занять. Пропонується створювати експертну систему на базі понять нечіткої логіки. В якості вхідного параметру тоді вводиться масив нового матеріалу, при цьому він повинен відображати об’єм нового по відношенню до всього учбового матеріалу. Вихідним параметром вибирається ступінь засвоювання учбового матеріалу, тобто ефективність учбового заняття. ru_RU
dc.description.abstract The methods and principles are considered, with which help it is possible to represent an educational material at submission by its teacher. The principles of creation of expert systems are considered which would be useful to the teachers by preparation for employment. It is offered to create expert system on the basis of the device of indistinct logic. As entrance parameter then the file of a new material is entered which should reflect volume new under the attitude(relation) to all material. In target parameter the degree of an educational material, that is efficiency of educational employment gets out. ru_RU
dc.description.abstract Рассматриваются методы и принципы, с помощью которых можно представлять учебный материал при подаче его преподавателем. Рассматриваются принципы создания экспертных систем, которые были бы полезны преподавателям при подготовке к занятиям. Предлагается создавать экспертную систему на базе аппарата нечёткой логики. В качестве входного параметра тогда вводится массив нового материала, который должен отражать объём нового по отношению ко всему материалу. Выходным параметром выбирается степень усваиваемости учебного материала, то есть эффективность учебного занятия.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject методи ru_RU
dc.subject принципи ru_RU
dc.subject експертні системи ru_RU
dc.subject поняття нечіткої логіки ru_RU
dc.subject ефективність учбового заняття ru_RU
dc.subject methods ru_RU
dc.subject principles ru_RU
dc.subject expert systems ru_RU
dc.subject device of indistinct logic ru_RU
dc.subject efficiency of educational employment ru_RU
dc.subject эффективность учебного занятия
dc.subject усваиваемость учебного материала
dc.title Експертні системи та навчальний процес ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу