У статті обґрунтовується концептуальна модель підготовки соціальних працівників до організації дозвілля клієнтів соціальної роботи: визначаються мета, завдання, принципи, зміст, компоненти та рівні готовності соціальних працівників до надання дозвіллєвих послуг; визначаються мета, завдання, методи, форми та зміст дисципліни “Соціальна робота по організації дозвілля”, в процесі вивчення якої формуються знання, вміння та навички організації дозвілля; виділено функції соціального працівника та основні види соціальних послуг у сфері дозвілля.
В статье обосновывается концептуальная модель подготовки социальных работников к организации досуга клиентов социальной работы: раскрываются цель, задания, принципы, содержание, компоненты и уровни готовности социальных работников к оказанию услуг досуга; определяются цель, задания, формы, методы и содержание учебного предмета “Социальная работа по организации досуга”, в процессе изучения которого студенты приобретают знания, умения и навыки организации досуга; определяются функции социального работника и основные виды социальных услуг в сфере досуга.
In this article it is justified conceptual model of social workers training to organize leisure of clients of social work: it is defined goals, tasks, principles, scope, components of preparedness and readiness of social workers in providing recreational services; it is defined goals, tasks, methods, forms and content of the course “Social work in leisure activities”, during the learning of which it is formed knowledge, skills and habits of leisure activities organization; it is marked the main functions of the social worker in the field of leisure and basic social services in the field of entertainment.