У статті розкриваються особливості застосування методичного забезпечення дисципліни “Адміністративне право” в процесі її викладання соціальним педагогам і працівникам. Сформовано теоретичне та практичне значення поданого матеріалу, мету та завдання методичного забезпечення. Висвітлено науковий стан розкриття основного порядку законного звернення громадян до органів державної влади в юридичних і педагогічних науках. Розкрито наповнення модулів дисципліни та практичну частину її засвоєння, що складається зі словникової роботи, питань і завдань для самоконтролю, індивідуальних завдань, роботи з першоджерелами: вивчення першоджерел та анотування літератури, творчих завдань і проблемних ситуацій.
В статье раскрываются особенности применения методического обеспечения дисциплины “Административное право” в процессе ее преподавания социальным педагогам и работникам. Сформировано теоретическое и практическое значение представленного материала, цели и задачи методического обеспечения. Освещено научное состояние раскрытия основного процесса законного обращения граждан в органы государственной власти в юридических и педагогических науках. Раскрыто наполнение модулей дисциплины и практическую часть ее усвоения, состоящую из словарной работы, вопросов и заданий для самоконтроля, индивидуальных заданий, работы с первоисточниками: изучение первоисточников и аннотирования литературы, творческих заданий и проблемных ситуаций.
The article describes the features of the application of methodical discipline “ Administrative Law “ in the process of it’s teaching to educators and social workers. Theoretical and practical value of the presented material, the purpose and task of methodical providing are created. The scientific condition of disclosure of the main agenda of the lawful address of citizens in public authorities in legal and pedagogical sciences is shined. It is opened filling of modules of discipline and practical part of its learning, consisting of dictionary work, questions and tasks for self-checking, individual tasks, work with primary sources: studying of primary sources and annotation of literature, creative tasks and problem situations.