У статті розкриваються особливості впровадження методичного забезпечення дисципліни “Сімейне право” під час викладання її фахівцям соціально-правового захисту населення. Визначено, що сім’єю, з юридичної точки зору, вважаються особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом, мають взаємні права та обов’язки. В процесі дослідження висвітлено стан наукових розробок у щодо розкриття проблем сім’ї та дитини, шлюбних відносин, охорони сім’ї, дитинства, батьківства та материнства, забезпечення належного розвитку та захисту прав дітей, позбавлених батьківського піклування та ін. Сформовано теоретичне та практичне значення, мету та завдання поданої на розгляд тематики. Розкрито наповнення трьох модулів дисципліни та практичну частину її засвоєння, а саме: словникову роботу, питання та завдання для самоконтролю, індивідуальні завдання, роботу з першоджерелами, вивчення першоджерел і анотування літератури, творчі завдання та проблемні ситуації.
В статье раскрываются особенности внедрения методического обеспечения дисциплины “Семейное право” при преподавании ее специалистам социально-правовой защиты населения. Определено, что семьей, с юридической точки зрения, считаются лица, которые совместно проживают, связаны общим бытом, имеют взаимные права и обязанности. В процессе исследования отражено состояние научных разработок в направлении раскрытия проблем семьи и ребенка, брачных отношений, охраны семьи, детства, отцовства и материнства, обеспечения надлежащего развития и защиты прав детей, лишенных родительской опеки и др. Сформировано теоретическое и практическое значение, цели и задачи представленной на рассмотрение тематики. Раскрыто наполнение трех модулей дисциплины и практическую часть ее усвоения, а именно : словарную работу, вопросы и задания для самоконтроля, индивидуальные задания, работу с первоисточниками, изучение первоисточников и аннотирования литературы, творческие задания и проблемные ситуации.
The article describes the methodological features of introduction of discipline “Family Law” in the teaching of its skilled socio – legal protection. Determined that the family is legally considered to be persons who are living together, bound by a common way of life, have mutual rights and obligations. The study shows the status of scientific research in the direction of disclosure of family and child, marital relations, protection of the family, childhood, parenthood, ensure the adequate development and protection of the rights of children deprived of parental care, etc. Formed theoretical and practical significance, goals and objectives submitted for consideration by the subject. Disclosed filling three modules and practical discipline of its assimilation, namely dictionary work, questions and tasks for self-control, individual assignments, work with primary sources: the study of primary sources and annotating literature, creative tasks and problem.