Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Париш, Н. М.
dc.date.accessioned 2020-05-25T09:55:03Z
dc.date.available 2020-05-25T09:55:03Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Париш, Н. М. Технології навчання в системі інженерно-педагогічної освіти / Н. М. Париш // Соціальна робота в Україні : теорія і практика : науково-методичний журнал. – 2014. – № 1-2. – С. 44-52. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28920
dc.description.abstract У статті аналізуються поняття та структура технологій в системі інженерно-педагогічної освіти; інженерно-педагогічна освіта потребує визначення навчальних технологій з урахуванням власної специфіки; особливо це стосується екологічної складової, оскільки майбутній інженер-педагог повинен співвідносити результати своєї практичної діяльності з природою, вміти не тільки не нашкодити, а й спрогнозувати наслідки власних дій; крім того, оскільки такий фахівець є, перш за все, педагогом – він має володіти навчальними технологіями екологоспрямованої освіти. ua
dc.description.abstract В статье анализируются понятие и структура технологий в системе инженерно-педагогического образования; инженерно-педагогическое образование требует определения учебных технологий с учетом собственной специфики; особенно это касается экологической составляющей, поскольку будущий инженер-педагог должен соотносить результаты практической деятельности с природой, уметь не только не навредить, но и спрогнозировать последствия собственных действий, кроме того, поскольку такой специалист есть, прежде всего, педагогом – он должен обладать учебными технологиями экологонаправленного образования. ua
dc.description.abstract The article argues that analyzes the concept and structure technologies in engineering and teacher education, engineering and teacher education must be defined on the basis of educational technologies own specifics, especially the environmental component as future engineers, teachers should relate the results of their practice of nature able not only hurt but also to predict the consequences of their own actions, in addition, as a specialist is primarily a teacher – he should have educational technologies ecologically direction education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject людина ua
dc.subject природа ua
dc.subject діяльність ua
dc.subject освіта ua
dc.subject технології ua
dc.subject екологія ua
dc.subject виховання ua
dc.subject человек ua
dc.subject деятельность ua
dc.subject образование ua
dc.subject технологии ua
dc.subject экология ua
dc.subject воспитание ua
dc.subject man ua
dc.subject nature ua
dc.subject activities ua
dc.subject education ua
dc.subject technology ua
dc.subject environment ua
dc.subject education ua
dc.subject.classification 378.151 ua
dc.title Технології навчання в системі інженерно-педагогічної освіти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу