У статті проводиться аналіз дидактичних методів оцінювання ефективності дистанційної
навчальної діяльності студентів під час вивчення математичного аналізу в педагогічних вищих навчальних закладах. Обгрунтовується необхідність і доцільність впровадження нових методик оцінювання знань, умінь і навичок студентів, які відповідають сучасної педагогічної технології.
The article analyzes the teaching methods of estimating the effectiveness of distance learning activities of students during the study of mathematical analysis in pedagogical universities. The necessity and appropriateness of the introduction of new methods of evaluating knowledge, skills and abilities of students who meet modern educational technology.
В статье проводится анализ дидактических методов оценивания эффективности дистанционной
учебной деятельности студентов во время изучения математического анализа в педагогических высших
учебных заведениях. Обосновывается необходимость и уместность внедрения новых методик оценивания
знаний, умений и навыков студентов, которые соответствуют современной педагогической технологии.