ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Власенко, К. В. | |
dc.date.accessioned | 2013-05-26T17:07:04Z | |
dc.date.available | 2013-05-26T17:07:04Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Власенко, К. В. Інтенсивні технології навчання вищої математики студентів інженерно-машинобудівних спеціальностей / К. В. Власенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – Вип. 6. – C. 24-33. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2882 | |
dc.description.abstract | У статті аналізуються шляхи розвитку педагогічних теорій, методів, технологій, засобів і форм навчання, що дозволять простежити, як розвивалася дидактика, як відбувалася структуризація областей дидактичних досліджень, як змінювалось їхнє співвідношення та взаємодія між собою й з педагогічною практикою, що може стати рушійною силою кардинального поліпшення математичної освіти майбутніх інженерів під час розробки нового змісту інтенсивних технологій навчання вищої математики. | ru_RU |
dc.description.abstract | The ways of development of pedagogical theories, methods, technologies, facilities and forms of studies, which will allow to trace, are analysed in the article, as a didactics developed, as there was structuring of areas of didactics researches, as their betweenness and co-operation changed by itself and with pedagogical practice which can become motive force of cardinal improvement of mathematical education of future engineers during development of maintenance of intensive technologies of studies of higher mathematics. | ru_RU |
dc.description.abstract | В статье анализируются пути развития педагогических теорий, методов, технологий, средств и форм обучения, которые позволят проследить, как развивалась дидактика, как происходила структуризация областей дидактических исследований, как изменялось их соотношение и взаимодействие между собой и с педагогической практикой, которая может стать движущей силой кардинального улучшения математического образования будущих инженеров во время разработки нового содержания интенсивных технологий обучения высшей математике. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | дидактика | ru_RU |
dc.subject | структуризація областей дидактичних досліджень | ru_RU |
dc.subject | математична освіта | ru_RU |
dc.subject | вища математика | ru_RU |
dc.subject | студенти інженери | ru_RU |
dc.subject | didactics | ru_RU |
dc.subject | structuring of areas of didactics researches | ru_RU |
dc.subject | mathematical education | ru_RU |
dc.subject | higher mathematics | ru_RU |
dc.subject | students engineers | ru_RU |
dc.title | Інтенсивні технології навчання вищої математики студентів інженерно-машинобудівних спеціальностей | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |