У статті проаналізовано структуру технологічної культури та визначено її зміст для майбутніх робітників технічних професій. Виявлено, що в змісті стандартів професійно-технічної освіти відсутня інформація, яка сприяє вторинній професіоналізації та формуванню бази для багатопрофільної
діяльності. Доведено ефективність механізму адаптації на ринку праці художньо-технічної творчості
фахівців. Обґрунтовано, що інтегруючим чинником
техніко-технологічної та художньо-естетичної
культур учнів професійно-технічних навчальних закладів є проектна діяльність. Висвітлено роль педагогічного колективу училища стосовно залучення учнів до художньо-технічної творчості.
The article analyzes the structure of technological culture and defines its content for future workers of technical professions. It is revealed that in the content of the standards of vocational education there is no information that promotes secondary professionalism and formation of a base for multidisciplinary activities. The effectiveness of the mechanism of adaptation in the labor market of artistic and technical creativity of specialists is
proved. It is substantiated that the integrating factor of
techno-technological and artistic and aesthetic cultures of students of vocational schools is project activity. The role of the teaching staff of the college in relation to the involvement of students in artistic and technical creativity is highlighted.
В статье проанализирована структура технологической культуры и определено ее содержание для
будущих рабочих технических профессий. Выяснено, что в стандартах профессионально-технического образования отсутствует информация, способствующая вторичной профессионализации и формированию базы для многопрофильной деятельности. Доказана эффективность механизма адаптации на рынке труда художественно-технического творчества специалистов. Обосновано, что интегрирующим фактором технико-технологической и художественно-эстетической культур учеников профессионально-технических учебных заведений является проектная деятельность. Освещена роль педагогического коллектива училища по привлечению учащихся к художественно-техническому творчеству.