Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевчук, Г. Й.
dc.date.accessioned 2020-05-04T08:54:23Z
dc.date.available 2020-05-04T08:54:23Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Шевчук Г. Й. Партнерська педагогіка в Україні : становлення та розвиток / Г. Й. Шевчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 71. – С. 274-278. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28526
dc.description.abstract The article provides main foundations of the partnership pedagogy as one of the main ideas of the New Ukrainian School concept, the mission of which is to develop abilities, talents and possibilities of every child. Partnership pedagogy becomes important as a vector of humane and creative approach to every participant of the educational process. The process of the partnership pedagogy formation in Ukraine is analyzed, foreign experience of its formation is investigated and examples of the effective impact of partnership pedagogy in individual countries are presented. The principles, methodological approaches and ways of its implementation in modern conditions of secondary education reforming are revealed. It is stated that the partnership pedagogy every year proves its need to achieve the main goal of the modern world – creation of a new humane society. Emphasis is placed on the successful implementation of the humanistic principle at the educational establishment, under the conditions of the priority values recognition of the teacher and students’ personality, the change of the teacher position, who must always adhere to a personally-oriented approach in teaching and upbringing. Personally oriented approach is the embodiment of the humanistic pedagogy. Because it outlines the idea of a new perspective on personality as a goal of education. Today, it is a harmonious development of the child's personality, and partnership is the main category of education and training, where educators and pupils are equal subjects of the educational process, who have freedom and equal conditions of choice. The main task of school is to develop a child so that he/she, without compulsion, could and would like to acquire knowledge, skills and develop abilities. The new orientation of education is formed under the influence of social, theoretical and educational factors. However, the teacher must firstly teach himself to think complexly, combining in his work all the available ways to achieve goals and fulfil the set tasks. ua
dc.description.abstract Відображено основні засади педагогіки партнерства як однієї з головних ідей концепції Нової української школи, місія якої полягає у тому, щоб допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини. Партнерська педагогіка набуває вагомого значення як вектор гуманного і творчого підходу до кожного учасника освітнього процесу. Проаналізовано процес становлення партнерської педагогіки в Україні, досліджено закордонний досвід її формування та наведено приклади ефективної дії педагогіки партнерства в окремих країнах. Розкрито принципи, методологічні підходи й шляхи її реалізації в сучасних умовах реформування середньої освіти. Констатовано, що педагогіка партнерства з кожним роком доводить свою необхідність у досягненні головної мети сучасного світу – створення нового гуманного суспільства. Наголошено на успішній реалізації гуманістичного принципу в освітньому закладі за умови визнання пріоритетних цінностей особистості педагога та учнів, зміни позиції викладача, який повинен завжди дотримуватися особистісно орієнтованого підходу в навчанні і вихованні. Особистісно орієнтовний підхід є втіленням гуманістичної педагогіки, тому що окреслює ідею нового погляду на особистість як мету освіти. Сьогодні це насамперед гармонійний розвиток особистості дитини, а партнерство – це головна категорія навчання і виховання, де вихователі і вихованці є рівноправними суб’єктами навчально-виховного процесу, які мають свободу і рівні умови вибору. Головне завдання школи – розвинути дитину, щоб вона сама, без примусу, могла і хотіла здобувати знання, вміння і навички, розвивати здібності. Нова орієнтація освіти утворюється під впливом соціальних, теоретичних та освітніх факторів. Проте педагогу необхідно спочатку самому навчитися мислити комплексно, поєднуючи в своїй роботі всі доступні способи досягнення цілей і виконання поставлених завдань. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject pedagogy of partnership ua
dc.subject New Ukrainian School ua
dc.subject humanism ua
dc.subject learner-centred approach ua
dc.subject secondary education reform ua
dc.subject students ua
dc.subject parents ua
dc.subject teachers ua
dc.subject педагогіка партнерства ua
dc.subject Нова українська школа ua
dc.subject гуманізм ua
dc.subject особистісно орієнтований підхід ua
dc.subject реформа середньої освіти ua
dc.subject учні ua
dc.subject батьки ua
dc.subject вчителі ua
dc.subject.classification 373.3:-043.5 ua
dc.title Партнерська педагогіка в Україні: становлення та розвиток ua
dc.title.alternative Pedagogy of partnership in Ukraine: establishment and development ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу