У статті визначено місце тестування у фізичному вихованні як одного із засобів підвищення рівня фізичної підготовленості студентів. Проаналізовано зміст щорічних рухових тестів, розроблених кафедрою фізичної реабілітації з фізичного виховання, і розкрито форми проведення тестування з фізичної культури. Наведено необхідні тестові завдання з фізичного виховання студентів. Показано основні вимоги до модульного диференційованого заліку з дисципліни «Фізичне виховання» в Хортицькій національній навчально-реабілітаційній академії м. Запоріжжя. У статті здійснено аналіз навчальної програми з фізичного виховання для студентів і визначено критерії ефективності функціонування системи фізичного виховання. Показано, що загальноприйнята система рухових тестів є стимулом для подальшого формування фізичної культури. За допомогою кількісних характеристик рівня фізичної підготовленості можна індивідуалізувати і визначити ступінь впливу фізичного виховання на здоров’я учнів. У результаті
дослідження ефективності традиційної системи фізичного виховання нами виявлено недостатній рівень фізичної підготовленості студентської молоді, а саме те, що є причиною низького рівня виконання залікових нормативних вимог
із фізичного виховання та недостатнім гармонійним розвитком рухових здібностей студентів. У роботі показано модульний педагогічний контроль, який здійснювався в межах програми з фізичного виховання. Розкрито рухові тести і контрольні нормативи, які увійшли до складу модульного педагогічного тестування, та розроблено оцінки рівня фізичної підготовленості студентів різних факультетів і спеціальностей запропонованими основними і додатковими тестами модульного контролю. Визначено, що проведення такого контролю підвищує рівень фізичної підготовленості, сприяє підтриманню та збереженню здоров’я всіх студентів академії і формує у них мотивацію на ведення здорового способу життя.
The article identifies the place of testing in physical education as one of the means of improving students’ physical fitness. The content of annual motor tests, developed by the Department of Physical Rehabilitation for Physical Education, is analyzed
and the forms of conducting tests on physical culture are revealed. The necessary test tasks for physical education of students are given. The basic requirements for the modular differentiated credit in the discipline «Physical Education» at Khortytsia
National Training and Rehabilitation Academy in Zaporozhye are shown. The article analyzes the physical education curriculum for judges and defines the performance criteria for the functioning of the physical education system. It is shown that the conventional system of motor tests is an incentive for the further formation of physical culture. By using quantitative characteristics of the level of physical fitness it is possible to individualize and determine the degree of influence of physical education on the health of students. As a result of the study of the effectiveness of the traditional system of physical education, we found an insufficient level of physical fitness of student youth, which is the reason for the low level of fulfillment of the normative requirements for physical education and the lack of harmonious development of students’ motor abilities. The modular pedagogical control which was carried out within the framework of the program on physical education is shown in the work. The motive tests and control norms which are a part of the module pedagogical testing are revealed and the estimations of the level of physical readiness of students of different faculties and specialties are offered, the basic and additional tests of module control are offered. It is determined that carrying out such control increases the level of physical fitness, promotes the maintenance and preservation of health of all students of the Academy and generates in them the motivation for leading a healthy lifestyle.