Проаналізовано економічне підґрунтя розвитку галузей у контексті зміни технологічних устроїв та виявлення сучасних тенденцій. Досліджено роль наступності у забезпеченні неперервності технологічної освіти в загальноосвітній школі та професійно-технічному навчальному закладі. З’ясовано
відмінності між механізмами забезпечення неперервності технологічної освіти в профільній і професійній школах. Визначено передумови формування мобільного фахівця, здатного пристосуватися до регіональних особливостей ринку праці. Обґрунтовано необхідність упровадження в професійне навчання майбутніх робітників професійно орієнтованого варіативного модуля «Основи професійно-
го дизайну».
The economic foundation of industry development in the context of technological structure changes
and detection of modern tendencies was analyzed. The importance of continuity in lifelong technological
education in secondary school and vocational educational establishments was researched. The differences
between the mechanisms of lifelong technological education in profile and professional schools were
distinguished. The preconditions of forming a mobile specialist capable of adapting to regional peculiarities
of the labor market were determined. The necessity of introduction of professionally oriented variable
module “Fundamentals of professional design” into the process of future workers’ professional training
was highlighted.
Проанализирована экономическая основа развития отраслей в контексте изменения техноло-
гических укладов и выявления современных тенденций. Исследована роль принципа премственнос-
ти в обеспечении непрерывности технологического образования в общеобразовательной школе и
профессионально-техническом учебном заведении. Выяснены отличия между механизмами обес-
печения непрерывности технологического образования в профильной и профессиональной школах.
Определены предпосылки формирования мобильного специалиста, способного приспосабливать-
ся к региональным условиям рынка труда. Обоснована необходимость внедрения в профессиональ-
ное обучение будущих рабочих профессионально ориентированного вариативного модуля «Основы
профессионального дизайна».