У статті обґрунтовується роль музеїв у становленні фахового шкільництва у Галичині у
період австро-угорського панування. Показано, що рушійною силою створення перших музеїв у
Європі були світові виставки досягнень промислового виробництва. При промислових музеях
відкривалися школи фахової науки, у яких на кращих зразках виробів галузі навчалися і ремісники, і
майбутні вчителі фахових шкіл.
The role of museums in the professional schooling development in Galicia during the Austro-
Hungarian domination is justified. It is shown that the driving force for the creation of the first museums in
Europe were world exhibitionions of achievements in industrial production. There were opened schools of
vocational science in industrial museums where studied craftsmen and future teachers of professional
schools on the best product samples.
статье обосновывается роль музеев в становлении профессионального образования в
Галиции в период австро-венгерского господства. Показано, что движущей силой создания первых
музеев в Европе были мировые выставки достижений промышленного производства. При
промышленных музеях открывались школы профессионального обучения, в которых на лучших
образцах изделий отрасли учились и ремесленники, и будущие учителя профессиональных школ.