Реформування системи освіти України потребує нових підходів до підготовки фахівців для початкової ланки освіти. Зокрема, постало питання підготовки майбутнього вчителя, здатного до творчості та творчого розвитку учнів
в освітньому процесі. Результатом якісної професійно-педагогічної підготовки є рівень готовності майбутніх учителів. Тому з огляду на це питання, важливим є феномен готовності до будь-якої діяльності та педагогічні умови для
формування готовності майбутніх учителів до розвитку творчих здібностей молодших школярів, зокрема і в процесі навчання грамоти іноземної мови.
Для дослідження цього питання у статті охарактеризовано поняття педагогічних умов в науковій літературі. Визначено та проаналізовано основні педагогічні умови підготовки до формування творчих здібностей молодших школярів у процесі навчання грамоти іноземної мови, враховуючи структуру цих здібностей та компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до їх формування. До цих умов автор відносить:
1) формування в майбутніх учителів початкових класів особистісного сенсу щодо професійної діяльності та мотивації до формування творчих здібностей учнів;
2) науково-методичне забезпечення освітнього процесу системою знань та способів діяльності щодо формування творчих здібностей молодших школярів, активізація пізнавальної діяльності студентів засобами інформаційнокомунікаційних технологій;
3) створення під час навчання рефлексивного середовища; 4) оволодіння студентами комунікативними стратегіями для успішної професійної діяльності.
Розкрито зміст кожної з виокремлених педагогічних умов та можливість їх реалізації під час процесу навчання грамоти іноземної мови для формування творчих здібностей молодших школярів, що забезпечує результат якісної професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів – формування рівня готовності до освітньої діяльності.
Reforming the education system of Ukraine requires new approaches to training specialists for the initial level of education. In particular, the question arose about the preparation of a future teacher capable of creativity and creative development
of pupils in the educational process. The result of high-quality vocational and pedagogical training is the level of readiness of future teachers. Therefore, in view of this issue, the importance of the phenomenon of readiness for any activity and pedagogical conditions for forming the readiness of future teachers to develop the creative abilities of younger pupils, and in the process of teaching a foreign language. In order to investigate this issue, the article describes the concept of pedagogical conditions in the scientific literature. Also, the main pedagogical conditions of preparation for the formation of creative abilities of younger students in the process of teaching foreign language literacy have been identified and analyzed, taking into account the structure of these abilities and components of the readiness of future primary school teachers to form them. These conditions include:
1) formation of future sense of personal meaning for future teachers of professional activity and motivation for formation of pupils’ creative abilities;
2) scientific and methodological support of the educational process by the system of knowledge and methods of activity on formation of creative abilities of younger students, activation of cognitive activity of students by means of information
and communication technologies;
3) creation of a reflexive environment during training;
4) mastering students communication strategies for successful professional activity.
The content of each of the pedagogical conditions which we have identified and it have identified the possibility of their realization during the process of teaching foreign language literacy to form the creative abilities of younger pupils, which provides the result of high-quality professional and pedagogical training of future teachers – formation of the level of readiness for educational activity.