Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Соціальні аспекти інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гринців, М. В.
dc.date.accessioned 2020-04-24T04:39:42Z
dc.date.available 2020-04-24T04:39:42Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Гринців, М. В. Соціальні аспекти інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами / М. В. Гринців // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 38. – С. 79-84. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28292
dc.description.abstract У статті висвітлюється основні соціальні аспекти для інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Описуються умови, моделі та види для успішної соціальної інтеграції та інклюзії осіб в освітнє середовище закладу вищої освіти. Аналізується стан проблеми на сьогоднішній день де інклюзія багато в чому залежить від взаємин між педагогами, батьками, учнями та місцевою громадою. Розглянуто ідеальну інклюзію, яка має бути як у школі, так і у соціумі в цілому. З’ясовано, що ефективність навчання дітей в умовах інклюзії значною мірою залежить від якості підготовки майбутнього фахівця інклюзивної освіти. ua
dc.description.abstract В статье освещается основные социальные аспекты для инклюзивного обучения детей с особыми образовательными потребностями. Описываются условия, модели и виды для успешной социальной интеграции и инклюзии лиц в образовательную среду учреждения высшего образования. Анализируется состояние проблемы на сегодняшний день где инклюзии во многом зависит от взаимоотношений между педагогами, родителями, учениками и местной общиной. Рассмотрены идеальную инклюзии, которая должна быть как в школе, так и в социуме в целом. Установлено, что эффективность обучения в условиях инклюзии в значительной степени зависит от качества подготовки будущего специалиста инклюзивного образования. ua
dc.description.abstract The article highlights the main social aspects for inclusive education of children with special educational needs. Conditions, models and types for successful social integration and inclusion of individuals in the higher education institution's educational environment are described. The state of the problem today, where inclusion is analyzed, largely depends on the relationship between educators, parents, students and the local community. Ideal inclusion, which should be in school as well as in society as a whole, is considered. It has been found that the effectiveness of teaching children in inclusive conditions depends to a large extent on the quality of training of a future inclusive education specialist. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інклюзивна освіта ua
dc.subject інклюзивне навчання ua
dc.subject особи з особливими освітніми потребами ua
dc.subject «інтеграція» та «інклюзія» ua
dc.subject инклюзивное образование ua
dc.subject инклюзивное обучение ua
dc.subject лица с особыми образовательными потребностями ua
dc.subject «интеграция» и «инклюзия» ua
dc.subject inclusive education ua
dc.subject persons with special educational needs ua
dc.subject "integration" and "inclusion" ua
dc.subject.classification 159.9: 373 – 056.2/. 3 ua
dc.title Соціальні аспекти інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу