The relevance of the research on thematic preparation for the EIA in mathematics in modern Ukrainian realities is not in doubt. Based on the experience of systematization of the school course in mathematics, we have proposed dividing the whole course of mathematics into 10 thematic blocks: “Numbers and Expressions”, “Functions”, “Equations and Systems of Equations”, “Inequalities and Systems of Inequalities”, “Text Problems”, “Elements of mathematical analysis”, “Geometry on the Plane”, “Geometry in the Space”, “Coordinates and vectors”, “Elements of probability theory and statistics”. In this paper, we propose thematic tests for two substantial blocks (“Equations” and “Inequalities”), as well as the answers to them. In addition, we solve the basic tasks of these tests and give methodological comments on these solutions. We are convinced that a properly organized thematic repetition of the school course in mathematics will allow teachers to excel in preparing pupils for independent assessment in mathematics.
Актуальність досліджень, присвячених тематичній підготовці до ЗНО з математики, в сучасних українських реаліях сумнівів не викликає. Спираючись на багаторічний досвід систематизації та повторення шкільного курсу математики, нами запропоновано розбиття всього курсу математики на 10 тематичних змістових блоків: “Числа і вирази”, “Функції”, “Рівняння та системи рівнянь”, “Нерівності та системи нерівностей”, “Текстові задачі”, “Елементи математичного аналізу”, “Планіметрія”, “Стереометрія”, “Координати і вектори”, “Елементи комбінаторики і стохастики”. У роботі ми наводимо тематичні тести до двох змістових блоків (“Рівняння” та “Нерівності”), а також відповіді до них. Крім того, ми розвʼязуємо опорні задачі цих тестів та подаємо методичні коментарі до цих розвʼязань. Ми переконані, що належним чином організована тематична систематизація і повторення шкільного курсу математики дозволить вчителям досягти успіху в підготовці учнів до незалежного тестування з математики.
Актуальность исследований, посвященных тематической подготовке к ВНО по математике, в современных украинских реалиях сомнений не вызывает. Опираясь на опыт систематизации и повторения школьного курса математики, нами предложено разбиение всего курса математики на 10 тематических смысловых блоков: “Числа и выражения”, “Функции”, “Уравнения и системы уравнений”, “Неравенства и системы неравенств”, “Текстовые задачи”, “Элементы математического анализа”, “Планиметрия”, “Стереометрия”, “Координаты и векторы”, “Элементы комбинаторики и стохастики”. В работе мы приводим тематические тесты к двум содержательных блокам (“Уравнения” и “Неравенства”), а также ответы к ним. Кроме того, мы решаем опорные задачи этих тестов и даем методические комментарии к этим решениям. Мы убеждены, что должным образом организованная тематическая систематизация и повторение школьного курса математики позволит учителям преуспеть в подготовке учеников к независимому тестированию по математике.