У статті висвітлено концептуальні засади педагогічного впливу на процес підготовки майбутніх учителів початкових класів Нової української школи до розвитку креативних здібностей молодших школярів. Наголошено на тому,
що вища освіта повинна мати свою конкретну методологічну основу. Її фундаментом є цілісна система теоретикометодичних концептуальних засад педагогічного впливу. Окреслено пошуки можливостей оновлення теоретико-методичних засад підготовки майбутніх учителів до розвитку креативних здібностей учнів у навчально-виховній діяльності початкової школи.
З`ясовано, що конструювання системи концептуальних засад педагогічного впливу на процес підготовки майбутніх учителів до розвитку креативних здібностей учнів у навчально-виховній діяльності початкової школи здійснено на
основі взаємопов’язаних принципів. Визначено сили, які зумовлюють продуктивне та дієве проходження процесу підготовки майбутніх учителів до розвитку креативних здібностей учнів у навчально-виховній діяльності початкової школи: реалізація нової місії вчителя початкових класів у проекції освітніх тенденцій Нової української школи; психолого-педагогічні закономірності розвитку молодшого школяра як суб’єкта креативного впливу педагога; гуманізація освіти; тьюторство. Звернено увагу на те, що посилення підготовки майбутніх учителів до розвитку креативних здібностей учнів у навчально-виховній діяльності початкової школи залежить від багатьох чинників, зокрема від того, наскільки ефективно буде організована тьюторська взаємодія між суб’єктами освітнього процесу. Здатність викладачів до тьюторського супроводу надає змогу здійснювати максимальне наближення до конкретних професійних потреб майбутніх педагогів, що надихає й мотивує їх до інтенсивного, свідомого навчання відповідно до особистісно-пріоритетних цінностей освіти, тим самим активізуючи процес його спрямованої й продуктивної фахової настанови.
The article describes the conceptual principles of pedagogical influence on the process of future primary school teachers training of the New ukrainian school for the development of creative abilities of elementary school children. It is emphasized
that higher education should have its specific methodological basis. Its foundation is a coherent system of theoretical and methodological conceptual principles of pedagogical influence. The search for possibilities of updating theoretical
and methodological principles of future teachers training for the development of elementary school children educational activities is outlined. It has been found out that the development of the system of conceptual foundations of pedagogical influence on the process of future teachers training for the development of creative abilities among elementary school children educational activities was carried out on the basis of interrelated principles. The forces that determine the productive and effective passage of the process of future teachers training for the development of school children creative abilities in elementary school educational activities are determined, namely: realization of a new mission of elementary school teachers in the projection of educational trends of the New ukrainian school; psychological and pedagogical regularities of the development of the elementary school child as the subject of the creative influence of the teacher; humanization of education; tutoring. Attention is drawn to the fact that enhancing the future teachers training for the development of school children creative abilities in elementary school education depends on many factors, in particular how effectively the tutoring interaction between the subjects of the educational process will be organized. Teachers' ability to support tutoring enables them to maximize the specific professional needs of future educators, which inspires and motivates them to undertake intensive, conscious learning in accordance with the personally prioritized values of education, thereby activating the process of its directed and productive professional education.