В умовах сьогодення існує гостра необхідність у радикальній трансформації соціальної юриспруденції та реалізації принципово нових підходів до здійснення фахової підготовки майбутніх молодших спеціалістів з правознавства. Оптимальним шляхом для реалізації такого завдання є спрямованість вектора правничої освіти до професійного навчання майбутніх молодших спеціалістів з правознавства засобами інтерактивних технологій, детермінуючи їхню здатність
до відтворення норм і правил юридичної професії. Заклад освіти юридичного профілю як інструмент змін, індикатор правового життя держави в умовах сьогодення отримує замовлення на правознавця, здатного успішно й ефективно
вирішувати професійні завдання будь-якого рівня складності.
У статті розкрито сучасну ситуацію розвитку юридичної освіти в умовах зростаючих вимог до сучасного фахівця. Сукупність спеціальних педагогічних заходів, спрямованих на формування професійної компетентності майбутніх
молодших спеціалістів з правознавства у процесі фахової підготовки засобами інтерактивних технологій, є структурно-функціональною моделлю, яка відображає цілісний, поліструктурний та синергійний характер юридичного освітнього процесу. Розроблена й науково обґрунтована модель містить мету та завдання, принципи, зміст, компонентну структуру феномену, який досліджується, педагогічні умови, зміст, форми й методи підготовки майбутніх правників;
критерії та рівні професійної компетентності майбутніх молодших спеціалістів з правознавства та кінцевий результат – сформованість професійної компетентності. Результат реалізації авторської моделі як фундаментальної стратегії змін, глибоке осмислення та розв’язання проблеми формування професійної компетентності майбутніх молодших спеціалістів з правознавства у процесі фахової підготовки засобами інтерактивних технологій надає можливість створити оптимальне освітнє середовище формування та розвитку сучасного правника-професіонала.
Today, there is an urgent need for a radical transformation of social jurisprudence in general, and for the implementation of fundamentally new approaches to the vocational training of future junior specialists in law, in particular. The optimal way for
realization of such task is direction of vector of legal education by means of interactive technologies, determining their ability to reproduce the rules and regulations of the juridical profession. After all, the institution of education of the juridical profile as
a tool for change, an indicator of the legal life of state in the nowadays conditions receives an order for a lawyer who is able to successfully and effectively solve professional tasks of any level of complexity. The article deals with the modern situation of development of legal education in the conditions of growing requirements to modern specialist. The complex of special pedagogical activities, directed on the formation of professional competence of future junior specialists in law in the process of vocational training by means of interactive technologies, presents a structural-functional model, which reflects the holistic, multi-structural and synergistic nature of the legal educational process. The developed and scientifically substantiated model contains purpose and tasks, principles, content, component structure of the studied
phenomenon, pedagogical conditions, essence, forms and methods of training of future junior specialists in law and the final result – the formation of professional competence. The result of implementation of author’s model as a fundamental strategy of changes, deep understanding and resolution of the problem of formation of professional competence of future junior specialists in law in the process of vocational training by means of interactive technologies gives the opportunity to create optimal educational environment of formation and development of modern lawyer-professional.