Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування позитивної мотивації до вивчення математики у молодших школярів із мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивного навчання

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Двіжона, В. М.
dc.date.accessioned 2020-04-22T04:44:58Z
dc.date.available 2020-04-22T04:44:58Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Двіжона, В. М. Формування позитивної мотивації до вивчення математики у молодших школярів із мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивного навчання / В. М. Двіжона // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 37. – С. 50-57. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28233
dc.description.abstract У статті розглядається проблематика вивчення математики молодшими школярами з мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивного навчання. Проаналізовано причини виникнення труднощів у молодших школярів із мовленнєвими порушеннями при формуванні математичних понять, суджень та елементарних доведень. Обґрунтовано необхідність удосконалення методів, форм та засобів при вивченні предмету математики як однієї з ключових освітніх галузей в умовах інклюзивного навчання. Визначені основні напрямки роботи вчителя щодо запобігання та подолання труднощів у засвоєнні молодшими школярами з мовленнєвими порушеннями математичних знань, умінь та навичок. Окреслено основні шляхи для пошуку ефективних стимулювальних технологій щодо вивчення математики молодшими школярами з мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивного навчання. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается проблематика изучения математики младшими школьниками с речевыми нарушениями в условиях инклюзивного обучения. Проанализированы причины возникновения сложностей у младших школьников с речевыми нарушениями при формировании математических понятий, суждений и элементарных доказательств. Обоснована необходимость усовершенствования методов, форм и средств при изучении предмета математики как одной из ключевых образовательных сфер в условиях инклюзивного обучения. Определены основные направления работы учителя, касающиеся предотвращения и преодоления трудностей в усвоении младшими школьниками с речевыми нарушениями математических знаний, умений и навыков. Указаны основные пути для поиска эффективных стимулирующих технологий в изучении математики младшими школьниками с речевыми нарушениями в условиях инклюзивного обучения. ua
dc.description.abstract The problem of learning maths by young learners with speech disorders in conditions of inclusive learning is described in this article. The reasons of difficulties which are experienced by young learners with speech disorders while making mathematical statements, judgments and elementary arguments are analyzed. The necessity of improvement of the methods, forms and means during maths learning as one of key educational subjects in terms of inclusive education has been proven. Main directions of a teacher's work aimed on prevention and overcoming difficulties in absorbing Mathematical knowledge by young learners with speech disorders are identified. Main directions for researching effective and inspiring technologies for learning maths by younger learners with speech disorders in terms of inclusive education are outlined. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject мотивація ua
dc.subject молодші школярі ua
dc.subject порушення мовлення ua
dc.subject математика ua
dc.subject інклюзивне навчання ua
dc.subject мотивация ua
dc.subject младшие школьники ua
dc.subject речевые нарушения ua
dc.subject инклюзивное обучение ua
dc.subject motivation ua
dc.subject young learners ua
dc.subject speech disorders ua
dc.subject maths ua
dc.subject inclusive education ua
dc.subject.classification 376.36:81’23 ua
dc.title Формування позитивної мотивації до вивчення математики у молодших школярів із мовленнєвими порушеннями в умовах інклюзивного навчання ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics