Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теорія міміко-жестового мовлення та сурдоперекладу в структурі формування точності семантичних значень

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горлачов, О. С.
dc.date.accessioned 2020-04-22T04:37:23Z
dc.date.available 2020-04-22T04:37:23Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Горлачов, О. С. Теорія міміко-жестового мовлення та сурдоперекладу в структурі формування точності семантичних значень / О. С. Горлачов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 37. – С. 34-40. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28230
dc.description.abstract Висвітлено особливості використання дактильного, міміко-жестового мовлення та сурдоперекладу в структурі спеціального, інтегрованого та інклюзивного навчання дітей з порушеннями слуху, зокрема розкрито здійснений порівняльний аналіз формування точності семантичних значень в процесі невербальної комунікації. Описано проблему таких специфічних форм комунікації, як дактильне та міміко-жестове мовлення в структурі спілкування осіб з порушенням слуху, та здійснений системний аналіз особливостей використання в навчально-виховному процесі дітей з порушеннями слуху дактильного та міміко-жестового мовлення з вихідних позицій науки в форматі Нової української школи. Окреслено, на основі проведених психолого-педагогічних та лінгвістичних досліджень, специфіку міміко-жестового мовлення на засадах функціонально-структурних компонентів мовленнєвої основи. Розкрито теорія міміко-жестового мовлення та сурдоперекладу, що базується на основі власне специфічних особливостях кінетики, семантики, лексики, граматики, морфології та синтаксису. ua
dc.description.abstract Освещены особенности использования дактильной, мимико-жестовой речи и сурдоперевода в структуре специального, интегрированного и инклюзивного обучения детей с нарушениями слуха, в частности раскрыто осуществленный сравнительный анализ формирования точности семантических значений в процессе невербальной коммуникации. Описано проблему таких специфических форм коммуникации, как дактильная и мимико-жестовая речь в структуре общения лиц с нарушением слуха, и осуществлённый системный анализ особенностей использования в учебно-воспитательном процессе детей с нарушениями слуха дактильной и мимико-жестовой речи с исходных позиций науки в формате Новой украинской школы. Определена, на основе проведенных психолого-педагогических и лингвистических исследований, специфика мимико-жестовой речи на основе структурно-функциональных компонентов речевой основы. Раскрыто теорию мимико-жестовой речи и сурдоперевода, которая базируется на основе собственно специфических особенностях кинетики, семантики, лексики, грамматики, морфологии и синтаксиса. ua
dc.description.abstract The features of the use of ductile finger spelling, sing language and sing language translation in the structure of special, integrated and inclusive education of children with hearing impairments are covered, in particular, a comparative analysis of the formation of accuracy of semantic values in the process of non-verbal communication is revealed. The problem described of such specific forms of communication, as finger spelling and sing language in the structure of communication of persons with hearing impairment, and implemented system analysis of the features of using finger spelling and sing language in the educational format of the New Ukrainian school. Determined, on the basis of the conducted psychological, pedagogical and linguistic studies, the specificity of sing language based on the structural and functional components of the speech base. The theory of sing language and sing language translation is disclosed, which is based on the specific features of kinetics, semantics, vocabulary, grammar, morphology and syntax. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject дактильне мовлення ua
dc.subject міміко-жестове мовлення ua
dc.subject сурдопереклад ua
dc.subject міжособистісна комунікація ua
dc.subject спілкування ua
dc.subject семантика ua
dc.subject особи з порушеннями слуху ua
dc.subject дактильная речь ua
dc.subject мимико-жестовая речь ua
dc.subject сурдоперевод ua
dc.subject межличностная коммуникация ua
dc.subject общение ua
dc.subject лица с нарушениями слуха ua
dc.subject finger spelling ua
dc.subject sing language ua
dc.subject sing language translation ua
dc.subject interpersonal communication ua
dc.subject communication ua
dc.subject semantics ua
dc.subject persons with hearing impairments ua
dc.subject.classification 81’221.4 ua
dc.title Теорія міміко-жестового мовлення та сурдоперекладу в структурі формування точності семантичних значень ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу