Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Моделювання корекційно-педагогічної компетентності вчителя початкових класів у процесі професійної перепідготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гноєвська, О. Ю.
dc.date.accessioned 2020-04-22T04:35:44Z
dc.date.available 2020-04-22T04:35:44Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Гноєвська, О. Ю. Моделювання корекційно-педагогічної компетентності вчителя початкових класів у процесі професійної перепідготовки / О. Ю. Гноєвська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 37. – С. 27-34. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28229
dc.description.abstract У статті розглянуто проблему формування корекційно-педагогічної компетентності вчителя початкових класів загальноосвітнього закладу з інклюзивною формою навчання. Сформульовано психолого-педагогічні умови досягнення позитивних результатів корекційно-формувального навчання. Визначено напрямки та етапи формування корекційно-педагогічної компетентності вчителя початкових класів, підтверджено ефективність запропонованої методики. Розроблена та обгрунтована торетично структура корекційно-педагогічної компетентності вчителя початкових класів загальноосвітнього закладу в процесі професійної перепідготови, яка передбачає поетапне формування когнітивного, мотиваційного, рефлексивного та операційного компонентів. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрена проблема формирования коррекционно-педагогической компетентности учителя начальных классов общеобразовательного учреждения с инклюзивной формой обучения. Сформулированы психолого-педагогические условия достижения положительных результатов коррекционного обучения. Определены направления и этапы формирования коррекционно-педагогической компетентности учителя начальных классов, подтверждена эффективность предложенной методики. Разработана и обоснована торетично структура коррекционно-педагогической компетентности учителя начальных классов общеобразовательного учреждения в процессе профессиональной переподготовки, которая предусматривает поэтапное формирование когнитивного, мотивационного, рефлексивного и операционного компонентов. ua
dc.description.abstract The article addresses the problem the formation of special educational competence of inclusive primary school educational institutions teachers. The features of the problem of inclusive education of children with special needs in regular schools are determined. Conceptual and categorical apparatus are clarified and generalized. Criteria and levels of correctional and pedagogical competence are determined. The theoretical reason of forming experiment, organizing forms, principles and technique content are represent. Psycho-pedagogical conditions for achievements of special education positive results are described. Main directions end stages of primary school teachers’ special-pedagogical competence formation are determined, the research results of experimental work are generalized, effectiveness of proposed technique is confirmed statistically. The practicability and effectiveness of proposed technique of regular primary school teachers’ special educational competence formation is proven. The problematic issues in the field of inclusive education for children with disabilities in integrated schools, the modern experience of educational integration in Ukraine and abroad, analysis and synthesis of training and methodological support of inclusive education, the study of sensory characteristics of inclusive classes, organization and methodological support of the process of touch education for children with disabilities in inclusive education curriculum are developed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject корекційно-педагогічна компетентність ua
dc.subject вчитель початкових класів ua
dc.subject професійна перепідготовка ua
dc.subject діти з особливостями психофізичного розвитку ua
dc.subject коррекционно-педагогическая компетентность ua
dc.subject учитель начальных классов ua
dc.subject профессиональная переподготовка ua
dc.subject дети с особенностями психофизического развития ua
dc.subject special educational competence ua
dc.subject primary school teacher ua
dc.subject inclusive education ua
dc.subject children with special needs ua
dc.subject technique ua
dc.subject special educational conditions ua
dc.subject.classification 378.091.3:373.3.011.3-051 ua
dc.title Моделювання корекційно-педагогічної компетентності вчителя початкових класів у процесі професійної перепідготовки ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу