На прикладі концептуального вивчення творчого наукового діалогу акад. Н. Г. Ничкало в системі інноваційних засад наукової діяльності дійсного члена НАПН України, доктора педагогічних наук, професора В. О. Радкевич розглядається
впровадження культурологічних засад наукової школи «педагогіки життя» акад. Н. Г. Ничкало в системі досягнень сучасної професійної школи. Для досягнення мети були реалізовані такі завдання: охарактеризовано концептуальні культурологічні принципи інноваційних освітніх технологій навчання та викладання в системі сучасної професійної школи; на прикладі досягнень педагогічної школи акад. Н. Г. Ничкало проаналізовано роль культурологічних засад у системі інноваційних освітніх технологій вищої професійної школи. Методологія дослідження полягає в застосуванні компаративного, історико-логічного, синергетичного методів. Зазначений методологічний підхід дозволяє проаналізувати
системне творення архетипної моделі дослідження наукової школи акад. Н. Г. Ничкало як цілісної функціональної єдності професійної школи тасоціуму. Наукова новизна роботи полягає у розгляді науково-педагогічних засад зв’язку культурологічного світогляду людини з гармонійним розвитком соціального буття, що є основою культурологічного простору духовної свободи та творчості особистості. На прикладі концептуального вивчення впровадження досвіду акад. Н. Г. Ничкало в систему інноваційних засад наукової діяльності дійсного члена НАПН України, доктора педагогічних
наук, професора В. О. Радкевич розглядається розвиток наукової школи «педагогіки життя» акад. Н. Г. Ничкало в системі досягнень сучасної професійної освіти. За концептуальними засадами науково-педагогічної школи акад. Н. Г. Ничкало, система вищої професійної освіти – ключовий чинник успіху розвитку країни. На відміну від попередніх десятиліть, коли економічне зростання відбувалося шляхом експлуатації природних і виробничих ресурсів, сучасна економічна політика зосереджена на проблематиці розвитку
потенціалу й продуктивного впливу людського капіталу на ефективність виробництва.
On the example of the conceptual study of the creative scientific dialogue acad. Nichkalo N.G. in the system of innovative foundations of scientific activity of the current member of the National Academy of Sciences of Ukraine, Doctor of Pedagogical Sciences, professor Radkevich V.O. the introduction of cultural principles of the scientific school «Pedagogy of Life» is considered.
Acad. Nichkalo N.G. in the system of achievements of the modern vocational school To achieve the goal, the following tasks were realized: the conceptual culturological principles of innovative educational technologies of teaching and teaching in the system of modern professional school are characterized; on the example of the achievements of the pedagogical school acad. Nichkalo N.G. the role of cultural fundamentals in the system of innovative educational technologies of the higher professional school is analyzed. The methodology of the research is to apply comparative, historical-logical, synergetic methods. The above methodological approach allows us to analyze the system creation of an archetype model of the research of a scientific school of acad. Nichkalo N.G. as a holistic functional unity of the vocational school and socialism. The scientific novelty of the work is to consider the scientific and pedagogical foundations of the connection of the cultural worldview of a person with the harmonious development of social life, which is the basis of the cultural space of spiritual freedom and creativity of the individual. On the example of a conceptual study of the introduction of the experience of acad. Nichkalo N.G. in the system of innovative principles of scientific activity of the current member of the National Academy of Sciences of Ukraine, doctor of pedagogical sciences, professor Radkevich V.O. The development of a scientific school «Pedagogy of Life» of the Acad. Nichkalo N. G. in the system of achievements of modern vocational education.
According to the conceptual principles of the scientific and pedagogical school acad. Nychkalo N. G., the system of higher professional education is a key factor in the success of the country’s development. Unlike in previous decades, when economic growth was through exploitation of natural and productive resources, modern economic policy focuses on the problem of developing
the potential and productive impact of human capital on production efficiency.