Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблема художньо-естетичного виховання на уроках іноземної мови

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шкафарак, О. В.
dc.date.accessioned 2020-04-21T04:14:04Z
dc.date.available 2020-04-21T04:14:04Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Шкафарак, О. В. Проблема художньо-естетичного виховання на уроках іноземної мови / О. В. Шкафарак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 69. – С. 277-280. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28177
dc.description.abstract На сьогодні в українській шкільній освіті більшість учнів має знижений інтерес до вивчення іноземних мов. У даній статті ми проаналізуємо причини такої тенденції та запропонуємо метод, який дозволить підвищити інтерес щодо вивчення іноземних мов. Метод драма педагогіки набув широкого поширення в школах Сполучених Штатах Америки. Поступово він став поширюватися як методика викладання англійської мови та літератури. Ближче до 2012 року даний педагогічний метод став застосовуватися в деяких приватних школах у країнах колишнього СНД. Деякі викладачі написали наукові дисертації, присвячені вивченню та впровадженню драма педагогіки в освітній процес середніх класів. Такий метод вивчення англійської мови й літератури отримав добрий відгук від більшості учнів, у чому ми були переконані на своїй власній практиці. Ми досліджували метод драма педагогіки, який було застосовано на практичному занятті (уроці англійської мови) в одеській школі № 11. Нами був розроблений план проведення уроку англійської мови із застосуванням методу драма педагогіки. У статті ми докладно опишемо проведення такого практичного уроку серед учнів 6 класу загальноосвітньої школи. Ми вважаємо, що у цього методу є майбутнє, і цей метод буде використовуватися багатьма вчителями, які викладають іноземні мови. Метод драма педагогіки дає можливість учням ставати більш комунікабельними, дозволяє імпровізувати під час уроку і спрямований на те, щоб дати можливість учням більше розмовляти. Це допоможе учням легше поповнити словниковий запас, емоційно висловлюватися і, відповідно, розкріпачувати себе під час спілкування з іншими, що досить важливо у вивчанні іноземних мов. Ця методика викладання має свою особливість, а саме: для проведення таких творчих уроків потрібно виділяти більшу кількість годин. За 45 хвилин, відведених на урок, неможливо виконати всі творчі завдання. Мінімум на такі заняття відводяться, як правило, 1 година і 30 хвилин. Викладачі, які практикують методику драма педагогіки, в основному практикують такі заняття позаурочно, і, відповідно, не у всіх учнів з’являється бажання залишатися після уроків. У вчителів-прихильників такої методики є надія, що в найближчому майбутньому все ж таки в шкільну програму буде включено більше годин урочного часу для проведення таких творчих уроків. ua
dc.description.abstract Nowadays, in Ukrainian school education, most pupils have a reduced interest in learning foreign languages. In this article, we will analyze the causes of this tendency and we will suggest a method that will increase interest in learning foreign languages. The drama pedagogy method became widespread in schools of the United States of America. Gradually, it began to spread as a methodology for teaching English and English literature. Closer to 2012, this pedagogical method was applied in some private schools in the former CIS countries. Some teachers wrote dissertations devoted to the study and implementation of the drama pedagogy in the educational process of the middle classes. This method of studying English language and English literature received good responses from most students (we noticed it in our own practice). We studied the drama pedagogy method, at the practical lesson (English lesson) at the Odessa school № 11. We developed a plan for giving an English lesson with the use of the drama pedagogy method. In this article we will describe in detail giving of such a practical lesson among the 6th grade pupils of a secondary school. We believe that this method has a future and it will be used by many teachers who teach foreign languages. It is possible for drama pedagogy because it helps pupils to become more sociable, it allows them to improvise during the lesson and enables them to speak more often. This method can help pupils to enrich their vocabulary more easily, emotionally express themselves and, accordingly, to let themselves go while communicating with others. All these things are important in learning foreign languages. This teaching technique has its own peculiarity, and it is necessary to allocate more hours for such creative lessons. In 45 minutes given just for one lesson, it is impossible to fulfill all the creative tasks. The minimum for such classes is, as a rule, 1 hour and 30 minutes. Teachers practicing the drama pedagogy technique, basically, giving such classes non-scholastically, that's why not all students have a desire to remain after classes. The teachers who support this technique have hope that in the distant future, there will be more hours for such creative lessons which will be included in the school program. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject драма педагогіка ua
dc.subject драматичні стратегії ua
dc.subject drama pedagogy ua
dc.subject drama strategies ua
dc.subject English Language Arts (ELA) ua
dc.subject.classification 37:371.486 ua
dc.title Проблема художньо-естетичного виховання на уроках іноземної мови ua
dc.title.alternative The problem of artistic and aesthetic education at English lessons ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу