В статті проаналізовано зміст посібника "Визначення паратранзитних можливостей інвалідів: підхід, керівництво та навчальні матеріали ("Determining ADA Paratransit Eligibility: An Approach, Guidance and Training Materials"). Встановлено психологічні та функціональні бар’єри, які блокують рівний доступ інвалідів до необхідних для їхнього соціального та особистого життя об’єктів. Розкрито проблеми функціональних обов’яків фахівців, критерії поведінки та застосування фахових знань. Подано перелік критеріїв, що вимагаються від персоналу у поєднанні зі знаннями про інваліднисть та медичні розлади. Розкрито сутність соціально-психологічної взаємодії з особами із особливими потребами в юридичному, медичному та реабілітаційному аспекті, зокрема підкреслено, що інклюзивна система функціонує там, де існує чіткий алгоритм дій між усіма учасниками: від транспортних компаній до корекційних установ.
В статье проанализировано содержание пособия "Определение паратранзитних возможностей инвалидов: подход, руководство и учебные материалы (" Determining ADA Paratransit Eligibility: An Approach, Guidance and Training Materials "). Установлено психологические и функциональные барьеры блокирующие равный доступ инвалидов к необходимым для их социальной и личной жизни объектов. Раскрыты проблемы функциональных навыков специалистов, критерии поведения и применения профессиональных знаний. Подан перечень критериев, которые требуются от персонала в сочетании со знаниями об инвалиднисти и медицинских расстройствах. Раскрыта сущность социально-психологического взаимодействия с лицами с особыми потребностями в юридическом, медицинском и реабилитационном аспекте, в частности подчеркнуто, что инклюзивное система функционирует там, где существует четкий алгоритм действий между всеми участниками от транспортных компаний в коррекционных учреждений.
The article is present short analyses of information from manual "Determination of Paratransitional Opportunities for Disabled Persons: Approach, Guidelines and Training Materials" (Determining ADA Paratransit Eligibility: An Approach, Guidance and Training Materials). The psychological and functional barriers that block equal access of the disabled to the objects necessary for social and personal life are established. Problems of functional duties of specialists, criteria of behavior and application of professional knowledge are revealed. The list of criteria required by the staff in combination with knowledge of disability and medical conditions is given. The essence of social and psychological interaction with persons with special needs in the legal, medical and rehabilitation aspect is revealed, in particular, it is emphasized that the inclusive system operates where there is a clear algorithm of action between all participants: from transport companies to correctional institutions.