У статті охарактеризовано структуру механізму розвитку психомоторики та її вплив на загальний та фізичний розвиток дітей з аутистичним спектром порушень дошкільного віку. Розкрито значення та зміст заняття з дітьми для покращення їхнього стану та соціалізації. Здійснено аналіз спеціальної літератури різних авторів щодо вивчення питання аналізу стану психомоторного розвитку та можливість його розвитку у дітей дошкільного віку з аутистичним спектром порушень засобами фізичного виховання. Стаття розкриває механізм, принципи та систему корекційної роботи над розвитком психомоторики. Характеризує завдання роботи, методичні прийоми для покращення роботи з дітьми з аутизмом, що використовуються на заняттях як в дошкільному навчальному закладі так і дома. Визначає послідовність роботи та навчання на конкретному занятті.
В статье охарактеризована структура механизма развития психомоторики и ее влияние на общее и физическое развитие детей с аутистичним спектром нарушений дошкольного возраста. Раскрыто значение и содержание занятия с детьми для улучшения их состояния и социализации. Осуществлен анализ специальной литературы разных авторов относительно изучения вопроса анализа состояния психомоторного развития и возможность его развития у детей дошкольного возраста с аутистичним спектром нарушений средствами физического воспитания. Статья раскрывает механизм, принципы и систему коррекционной работы над развитием психомоторики. Характеризует задание работы, методические приемы для улучшения работы с детьми с аутизмом, которые используются на занятиях как в дошкольном учебном заведении так и дома. Определяет последовательность работы и учебы на конкретном занятии.
Special literature written by various authors due to studying the questions of estimation, identification and the development of psychomotor and physical development of preschool children with autism spectrum disorders is analyzed. It is also researched the state of the issue of corrective physical education of children with autism in the special literature. The importance and peculiarities of psychomotor and physical development of preschool children with autism spectrum disorders are revealed in the article. It is characterized the mechanism of psychomotor abilities structure and its impact on the physical and the general development of this age category of children. The article researches the mechanism and the system of identifying the physical, psychomotor development and functional condition of preschool age children organism with autism spectrum disorders. It characterizes the criteria of evaluation of these parameters and methodology of the studying research, considering the characteristics of children of every individual indicator.