Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Застосування інформаційної підтримки під час проектування дослідницької діяльності майбутніх учителів біології в умовах адаптивного навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Солона, Ю. О.
dc.date.accessioned 2020-04-15T08:56:54Z
dc.date.available 2020-04-15T08:56:54Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Солона, Ю. О. Застосування інформаційної підтримки під час проектування дослідницької діяльності майбутніх учителів біології в умовах адаптивного навчання / Ю. О. Солона // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 69. – С. 228-237. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28135
dc.description.abstract Впровадження інформаційної підтримки у фахову підготовку майбутніх учителів біології зумовлено особливостями мислення сучасних студентів. Наявність мозаїчного типу мислення студентів-біологів експериментально підтверджено попередніми власними дослідженнями. Вказаний феномен дає поштовх щодо суттєвого реформування змісту освіти. Таким шляхом модернізації вищої школи за вимогами сьогодення є організація адаптивного навчання засобами проектування навчально-дослідницької діяльності студентів-»кліповиків». Одним із принципів такого навчання є індивідуалізація пізнання, що реалізується шляхом впровадження засобів інформаційної підтримки як провідного засобу підготовки фахівця, зокрема вчителя біології. Різновидами такої підтримки є комп’ютерна підтримка та засоби мобільного навчання, які сполучаються із системою традиційних допоміжних наочно-графічних додатків. Відповідно, складниками комп’ютерної підтримки є віртуальні біологічні лабораторії і практикуми, засоби хмарного навчання, авторські навчальні сайти як допоміжні інформаційні ресурси дистанційного навчання та засоби організації самостійної роботи студентів. Організація продуктивної діяльності студентів – один із зовнішніх чинників адаптивного навчання. Вищевказане реалізується шляхом проектування навчально-дослідницької діяльності студентів засобами інформаційної підтримки. Склад засобів інформаційної підтримки разом із системою продуктивних завдань спрямовані на трансформації рис «кліповості» сучасних студентів – майбутніх вчителів біології. Відповідно до цих рис у межах фундаментальних біологічних дисциплін здійснений добір відповідних методичних прийомів щодо організації навчально-дослідницької діяльності. Завданням таких прийомів є пластична трансформація «кліпового» мислення студентів-біологів у бік його логічності. ua
dc.description.abstract The introduction of information support in the professional training of future biology teachers is due to the peculiarities of contemporary students’ thinking. The presence of the mosaic type of thinking of students-biologists has been experimentally confirmed by previous own studies. The above phenomenon gives impetus to the substantial reform of the content of education. In this way, the modernization of higher education in accordance with the requirements of today is the organization of adaptive learning by means of designing educational and research activities of students «clip». One of the principles of such training is the individualization of knowledge, which is realized through the introduction of means of information support as a leading means of training a specialist, in particular, a teacher of biology. Varieties of such support are computer support and mobile learning tools that interfere with the system of traditional auxiliary visual graphic applications. Accordingly, the components of computer support are virtual biological laboratories and workshops, cloud learning tools, author's training sites as auxiliary information resources of distance learning and the means of organizing independent work of students. Organization of productive activity of students is one of the external factors of adaptive learning. The foregoing is implemented through the design of teaching and research activities of students through means of information support. The structure of information support along with the system of productive tasks is aimed at transforming the features of «clip» of modern students - future biology teachers. In accordance with these features, within the framework of fundamental biological disciplines, a selection of appropriate methodical methods for the organization of teaching and research activities was carried out. The task of such techniques is the plastic transformation of the «clip» thinking of students-biologists toward its logic. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject «кліпове» мислення ua
dc.subject адаптивне навчання ua
dc.subject проектування навчально-дослідницької діяльності ua
dc.subject інформаційна підтримка ua
dc.subject комп’ютерна підтримка ua
dc.subject віртуальні біологічні лабораторії та практикуми ua
dc.subject авторські навчальні сайти викладачів ua
dc.subject засоби мобільного навчання ua
dc.subject «clip» thinking ua
dc.subject adaptive learning ua
dc.subject designing of research and development activities ua
dc.subject information support ua
dc.subject computer support ua
dc.subject virtual biological laboratories and workshops ua
dc.subject author educational sites of teachers ua
dc.subject means of mobile learning ua
dc.subject.classification 378.016 ua
dc.title Застосування інформаційної підтримки під час проектування дослідницької діяльності майбутніх учителів біології в умовах адаптивного навчання ua
dc.title.alternative Application of informational support at the time of design of research activity of future teachers of biology in adaptive education conditions ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу