В Україні проблема комунікації та підвищення комунікативної активності дуже актуальна і активно досліджується. В статті розкрито механізми психологічних особливостей аутистичного спектру у дітей. Безпосередньо розглядаються питання розвитку комунікативної діяльності дітей з аутизмом. Проаналізовано результати дослідження особливостей мовлення дітей з аутизмом. Представлено аналіз досліджень мовленнєвого розвитку дітей зазначеної категорії. Доведено, що всі діти з аутизмом мають особливості розвитку мовленнєвої діяльності різної інтенсивності. Особливості психічного та мовленнєвого розвитку дітей даної категорії рекомендується враховувати у навчально-виховному і корекційному процесах. Стаття присвячена проблемі організації ефективної та доступної допомоги дітям з аутизмом.
В Украине проблемы коммуникации и повышения коммуникативной активности очень актуальны и активно исследуются. В статье раскрыты механизмы психологических особенностей аутистического спектра у детей. Непосредственно рассматриваются вопросы развития коммуникационной деятельности детей с аутизмом. Проанализированы результаты исследования особенностей речи детей с аутизмом. Представлен анализ исследований речевого развития детей указанной категории. Особое внимание уделяется определению направлений эффективной коррекционно-логопедической помощи, где чрезвычайно важное значение будут иметь данные, полученные при обследовании ребенка аутистическими нарушениями и при наблюдении за ее самостоятельной деятельностью. Указаны некоторые особенности коммуникативной деятельности и широкий спектр речевых нарушений у детей с аутизмом, которые значительно варьируют по степени тяжести и по своим проявлениям. Статья посвящена проблеме организации эффективной и доступной помощи детям с аутизмом.
The problems of communication and enhance the function of speech are very important and are researched in Ukraine. The article reveals the mechanisms of psychological features of the children autistic spectrum. The article covers the issues of communication activity development of children with autistic spectrum disorders. This analyzes results the speech features of children with autism. Also article presents the analysis of speech development of children of the mentioned category. The main purpose of the article is to determine directions for adequate and effective educational and logopedic support, where the great importance are the results of psychological and pedagogical assessment of a children with autism, observation of their independent activity. The article also lists specific features of communication activity and a wide range of communication disorders of children with autism, varying greatly in degree of complexity and onset. The article is devoted to the problem of organization of effective and accessible help for children with autism.