Досліджується використання інтерактивних технологій у процесі навчання фармацевтичної термінології, ботанічної і хімічної номенклатур майбутніх магістрів фармації на занятті з латинської мови. Наведена сутність поняття «інтерактивний», що характеризує інтерактивні технології як «активні» та ті, що передбачають «взаємодію, співпрацю». Розроблена модель використання інтерактивних технологій та проаналізовані її структурні елементи поетапно. Визначена дидактична мета на етапі мотивації; на етапі повідомлення теми та очікуваних результатів; на етапі надання необхідної інформації; на етапі інтерактивних вправ; на етапі підбиття підсумків та оцінювання заняття. Виокремлені інтерактивні технології, які можуть бути використані у процесі навчання фармацевтичної термінології, ботанічної і хімічної номенклатур майбутніх магістрів фармації: «мозковий штурм», «метод кооперативного навчання», «евристична бесіда», «мікрофон», «метод проектів», «метод незакінченого речення», «командна гра», «карусель», «килимок ідей» та ін. З’ясовано, що інтерактивні технології мають невід’ємний компонент – комп’ютерні технології, тому доцільним є використання різних програмно-технологічних навчальних комплексів, а також поєднання на занятті з латинської мови елементів «змішаного навчання». Автор зазначає, що рефлексія є важливим моментом інтерактивного навчання, оскільки вона надає студентам можливість усвідомлювати способи реалізації поставленої мети, а також допомагає викладачу побачити рівень навчальних досягнень студентів, відображає рівень сформованої професійної термінологічної компетентності. Навички правильного вживання професійних термінів відображають рівень фахової підготовки спеціаліста.
The article deals with the use of interactive technologies in the process of teaching pharmaceutical terminology, botanical and chemical nomenclature of future pharmacists in Latin lessons. The essence of the concept of «interactive» is described, which characterizes interactive technologies as «active» and those that imply «interaction, cooperation». The model of using interactive technologies has been developed and its structural elements have been analyzed at stages. The didactic aim has been determined at the following stages: at the motivation stage, at the stage of reporting the topic and expected results, at the stage of providing the necessary information, at the stage of interactive exercises, at the stage of summarizing and evaluating the lesson. Interactive technologies that can be used in the process of teaching pharmaceutical terminology, botanical and chemical nomenclature of future pharmacists have been distinguished: «brainstorming», «the method of cooperative learning», «heuristic conversation», «microphone», «the method of incomplete sentences», «team game», «carousel», «the range of ideas» and others. It has been highlighted that interactive technologies have an integral component – computer technologies, so it is advisable to use different software and technological training complexes. It is recommended to combine elements of «blended learning» in Latin lesson. The author notes that the reflection is an important element of interactive learning because it provides students with the opportunity to realize the goals, and helps the teacher to see the level of academic achievement of students, reflects the level of professional terminological competence. The skills of correct use of professional terms reflect the level of professional training of a specialist.