Розглядається актуальність проблеми виховання підростаючого покоління на ідеях миру. Автор зазначає, що проблема
збереження миру – це найгостріша проблема, яка стоїть сьогодні перед людством. Доля миру залежить сьогодні
не лише від політиків і військових. У розв’язанні цих дуже важливих питань можуть і повинні брати участь люди всієї планети. Це стосується й дітей і їхніх батьків. Нашим дітям близькі та зрозумілі питання захисту й зміцнення миру, розвитку дружби й співробітництва з народами всіх країн світу. Дошкільні, загальноосвітні заклади не повинні стояти осторонь від боротьби за мир у всьому світі. Педагоги мають цілеспрямовано впливати на підростаючу особистість,
формувати в неї моральні поняття про збереження миру, виявити педагогічні умови виховання дітей у дусі миру, співробітництва, співпрацювати з батьками з питань виховання дітей у дусі миру. Підкреслено, що виховання в дусі миру, формування миротворчих поглядів і гуманістичного світогляду сучасної молоді стають усе більш соціальним
явищем. Сучасні реалії вимагають від педагогів нових, нетрадиційних підходів до організації навчально-виховної роботи з підростаючим поколінням щодо військово-патріотичного виховання, формування миротворчих поглядів у рамках цілісного педагогічного процесу. Подано аналіз філософських і психолого-педагогічних підходів до проблеми виховання підростаючого покоління в дусі миру. Автор обґрунтовує думку, що освітня й виховна робота в закладах освіти не повинна обмежуватися повідомленням знань. Необхідно в дитячих колективах створювати гуманістичне
середовище, що буде сприяти формуванню навичок безконфліктності, ненасильницькому спілкуванню дітей різних національних, культурних, конфесійних і соціальних прошарків суспільства.
The article considers the urgency of the problem of educating the younger generation on the ideas of peace. The author notes that the problem of preserving peace is the most acute problem facing humanity today.fate of peace depends not only on politicians and the military today.people of the whole planet can and should take part in solving these very important issues. This also applies to children and their parents. Our children are close and understandable questions of protection and strengthening of peace, development of friendship and cooperation with peoples of all countries of the world. Pre-school, general
education institutions should not stand aside from the struggle for peace all over the world. Teachers should purposefully influence the growing personality, to form moral concepts about preserving peace, to identify pedagogical conditions for the education of children in the spirit of peace, cooperation, and to cooperate with parents on the issues of upbringing children in the spirit of peace. It is pointed out that peaceful education, the formation of peacekeeping attitudes and the humanistic outlook of modern youth becomes a social phenomenon more and more. Modern realities require from teachers new, non-traditional approaches to the organization of educational work with younger generations regarding military-patriotic education, the formation
of peacekeeping views within the framework of a holistic pedagogical process. The analysis of philosophical and psychological
and pedagogical approaches to the problem of peaceful education of the younger generation is given. The author founds the idea that education and an upbringing shouldn’t be limited by notifying the knowledge. It is necessary to create humanistic environment in the group of children that will help to form non-conflict skills, non-violent communication between children of different national, cultural, confessional and social layers of society.