Стаття присвячена питанню удосконалення навчально-методичного забезпечення дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням». Проаналізовано навчально-методичне наповнення навчальних інформаційних середовищ, зокрема, платформи Moodle. Встановлено, що формування мовних компетентностей досягається шляхом застосування
методу вправ і завдань, організації самостійної роботи. Зроблено спостереження, що задля формування мовленнєвої
компетентності студентів у навчальному інформаційному середовищі необхідно враховувати переваги та можливості платформи Moodle та використовувати інший інструментарій: навчальні аудіо-, відеоматеріали, проблемні
завдання та ситуації професійного спрямування, що потребують вирішення шляхом організації діалогічного та полілогічного мовлення між учасниками навчального процесу (викладач – студент, студент – студент, викладач – студенти, студенти – студенти). Враховуючи наукові дослідження з проблеми, практичний досвід зі створення та наповнення віртуального інформаційного середовища висловлено пропозиції щодо удосконалення наповнення навчально-
методичного забезпечення платформи Moodle. Приділено увагу ролі та функціям викладача під час розроблення та керування електронним курсом. Відображено питання контролю та оцінювання роботи студентів у навчальному
інформаційному середовищі. Рекомендовано пропозиції щодо навчально-методичного наповнення віртуального навчального середовища конкретними завданнями з дисципліни з урахуванням специфіки фаху студентів.
The article is devoted to the actual issue of improving the teaching and methodological support of the discipline «Ukrainian
for Specific Purposes». The educational and methodological content of educational information media, in particular, the platform Moodle, is analyzed. It is established that the formation of speech competences is achieved by applying the method of exercises and tasks, organizing independent work. It has been observed that other tools need to be used to form the speech competence in the educational information environment. Taking into account the advantages and potential of the virtual learning
environment of Moodle for the formation of the speech competence of future specialists, the use of educational audio and video materials, problem tasks and situations of a professional direction, which requires solving by organizing dialogue and polylogical speech between the participants of the educational process (teacher – student, student – student, teacher – students, students – students). The attention was paid to the role and functions of the teacher in the development and management of the electronic course. The results of implementation of these tasks in the educational process are analyzed. Refers the question of monitoring and evaluating students’ work in the educational information environment. The proposals on the teaching and methodological filling of the virtual learning environment with specific tasks in the discipline, taking into account the specifics of the specialty of students, have been developed and recommended.