ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Джура, О. Д.![]() |
|
dc.contributor.author | Рідей, Н. М.![]() |
|
dc.contributor.author | Шовш, К. С.![]() |
|
dc.contributor.author | Білецька, А. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2020-04-02T09:01:08Z | |
dc.date.available | 2020-04-02T09:01:08Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Роль неперервної освіти у формуванні академічної культури педагогічних працівників у ЗВО / О. Д. Джура, Н. М. Рідей, К. С. Шовш, А. В. Білецька // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2020. – Вип. 19 (1). – С. 7-22. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27925 | |
dc.description.abstract | Проаналізовано тезаурус академічної культури, проведено аналіз ціннісних суспільних освітньо-наукових орієнтацій соціальних категорій професійно-зацікавлених педагогів у пролонгованій зайнятості впродовж життя; здійснено семантичний системний аналіз структури і змісту культур обумовлених взаємин людини та суспільства, майбутніх педагогічних працівників та полі-профільних професійних середовищ їх реалізацій та працевлаштування; обґрунтовано роль екологічної культури у забезпеченні сталості суспільного розвитку ноосферологічної парадигми наукового пізнання. | ua |
dc.description.abstract | The thesaurus of academic culture is analyzed, the analysis of value-based social educational and scientific orientations of social categories of professionally interested teachers in prolonged employment throughout life is carried out; a semantic systematic analysis of the structure and content of cultures of the conditioned relationships between a person and society, future teachers and poly profile professional environments of their implementation and employment is carried out; the role of ecological culture in ensuring the sustainability of social development of the noospherological paradigm of scientific knowledge is substantiated. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | академічна культура | ua |
dc.subject | майбутні педагогічні працівники | ua |
dc.subject | заклади вищої освіти | ua |
dc.subject | модель формування | ua |
dc.subject | контенти та компоненти моделі системи підготовки педагогів з компетентностями академічної культури | ua |
dc.subject | academic culture | ua |
dc.subject | future pedagogical workers | ua |
dc.subject | higher educational institutions | ua |
dc.subject | formation model | ua |
dc.subject | content and components of the model of a teacher training system with the competencies of academic culture | ua |
dc.subject.classification | 378.011.3-057.175:008 | ua |
dc.title | Роль неперервної освіти у формуванні академічної культури педагогічних працівників у ЗВО | ua |
dc.title.alternative | The role of continuing education in the formation of the academic culture of teaching staff in higher educational institutions | ua |
dc.type | Article | ua |