Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Професійна підготовка майбутніх фахівців з фізичної терапії за освітнім ступенем бакалавра в Норвегії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Копочинська, Ю. В.
dc.date.accessioned 2020-04-01T11:44:08Z
dc.date.available 2020-04-01T11:44:08Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Копочинська, Ю. В. Професійна підготовка майбутніх фахівців з фізичної терапії за освітнім ступенем бакалавра в Норвегії / Ю. В. Копочинська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 12 (120). - С. 67-72. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27887
dc.description.abstract У статті розкриті особливості професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії за освітнім ступенем бакалавра в Норвегії, надана інформація про заклади вищої освіти та тривалість навчання на першому бакалаврському рівні, організаційну та наукову діяльність студентів, наведено різницю між практичною професійною практикою та теоретичною підготовкою, орієнтованою, головним чином, на розвиток навичок самостійної пошукової роботи у галузі теорії і практики за обраним фахом. У Норвегії фізичні терапевти є провідними фахівцями сфери зміцнення здоров'я та фізичної активності у галузі охорони здоров'я. У закладах вищої освіти кафедри здійснюють підготовку бакалаврів з фізичної терапії протягом трьох років за допомогою різних навчальних курсів і шляхом надання інноваційних методів і методик з фізичної терапії. В кінці програми випускники отримують диплом, визнаний провідними організаціями охорони здоров'я як в Норвегії так і в інших країнах світу. ua
dc.description.abstract В статье раскрыты особенности профессиональной подготовки будущих специалистов по физической терапии с образовательным степенью бакалавра в Норвегии, предоставлена информация о высших учебных заведениях и продолжительности обучения на первом бакалаврском уровне, организационную и научную деятельность студентов, приведена разница между практической профессиональной практикой и теоретической подготовкой, ориентированной, главным образом, на развитие навыков самостоятельной поисковой работы в области теории и практики по выбранной специальности. В Норвегии физические терапевты являются ведущими специалистами сферы укрепления здоровья и физической активности в области здравоохранения. В учебных заведениях кафедры осуществляют подготовку бакалавров физической терапии в течение трех лет с помощью различных учебных курсов и путем предоставления инновационных методов и методик по физической терапии. В конце программы выпускники получают диплом, признанный ведущими организациями здравоохранения как в Норвегии так и в других странах мира. ua
dc.description.abstract The article reveals the peculiarities of professional training of future specialists in bachelor degrees in Norway, presents information about higher education and duration of studies at the level of first bachelor, organizational and scientific activity of students, presents the difference between practical professional practice and theoretical training, theoretical, self-study search in the field of theory and practice in your chosen specialty. The curriculum provides students with the knowledge to master the general and professional competencies of a physical therapist through both theoretical and practical teaching methods. The overall purpose of organizing the training of future physical therapy professionals in Norway is to create the highest possible correspondence between the practical methods used by the physical therapist in professional practice and to foster students' professional competence in the learning process. In Norway, physical therapists are leading experts in health promotion and physical activity in the health field. Higher educational establishments of the department carry out the preparation of bachelors in physical therapy for three years through different educational courses and through the introduction of innovative methods and techniques of physical therapy. At the end of the program, graduates receive a diploma recognized by the leading health organizations in Norway and the world. Understanding the connection between practical professional practice and theoretical perspectives is basic. The educational program provides knowledge-based practice. The curriculum emphasizes the reciprocity and interaction between thought and action, assessment, and practical skills, since physical therapy is an activity of professional and ethical understanding, physical skills and the ability to evaluate should be integrated into specific situations of interaction with others. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject бакалавр ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject практична підготовка ua
dc.subject проблемно-орієнтоване навчання ua
dc.subject інтернаціоналізація освіти ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject заклади вищої освіти Норвегії ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject практическая подготовка ua
dc.subject проблемно-ориентированное обучение ua
dc.subject интернационализация образования ua
dc.subject профессиональная компетентность ua
dc.subject учреждения высшего образования Норвегии ua
dc.subject bachelor ua
dc.subject vocational training ua
dc.subject practical training ua
dc.subject problem-oriented training ua
dc.subject internationalization of education ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject higher education institutions of Norway ua
dc.subject.classification 378.14:[378.22:615.8](481) ua
dc.title Професійна підготовка майбутніх фахівців з фізичної терапії за освітнім ступенем бакалавра в Норвегії ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу