У статті розкриті психологічні чинники розвитку професіоналізму майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії, якими є: навчання, взаємовідносини, творчість, критичність і управління, що впливають на продуктивність опанування професійних знань і компетенцій, критичність оцінювання себе та інших, а також на керованість процесу педагогічного ціледосягнення. Продуктивність професійної діяльності майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії залежить від низки умов та чинників, загальний склад і співвідношення яких виявлено у численних теоретичних і прикладних дослідженнях із загальної психології, акмеології стосовно проблем ефективності трудової діяльності, визначення закономірностей формування професіоналізму, вивчення психології особистості, професійно значущих чинників.
В статье раскрыты психологические факторы развития профессионализма будущих специалистов по физической терапии, эрготерапии, которыми являются: обучение, взаимоотношения, творчество, критичность и управления, влияющие на производительность освоения профессиональных знаний и компетенций, критичность оценки себя и других, а также на управляемость процесса педагогического целедостижения. Производительность профессиональной деятельности будущих специалистов по физической терапии, эрготерапии зависит от ряда условий и факторов, общий состав и соотношение которых обнаружены в многочисленных теоретических и прикладных исследованиях по общей психологии, акмеологии, по проблемам эффективности трудовой деятельности, определение закономерностей формирования профессионализма, изучение психологии личности, профессионально значимых факторов.
The psychological factors of development of professionalism of future specialists in physical therapy, ergotherapy are revealed in the article, which are: education, relationships, creativity, criticality and management, which influence the productivity of mastering professional knowledge and competences, the criticality of self and others, and the controllability of the pedagogical goal-setting process. The performance of future professionals in the field of physical therapy, ergotherapy depends on a number of conditions and factors, the overall composition and correlation of which are revealed in numerous theoretical and applied studies in general psychology, acmeology concerning problems of efficiency of work activity, determination of patterns of formation of professionalism, study of psychology of personality, professionally significant factors.