Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні засади забезпечення якості підготовки вчителів музичного мистецтва

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мозгальова, Н. Г.
dc.contributor.author Барановська, І. Г.
dc.contributor.author Москвічова, Ю. О.
dc.date.accessioned 2020-03-22T08:42:58Z
dc.date.available 2020-03-22T08:42:58Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Мозгальова, Н. Г. Теоретичні засади забезпечення якості підготовки вчителів музичного мистецтва / Н. Г. Мозгальова, І. Г. Барановська, Ю. О. Москвічова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 27. - С. 27-31. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27682
dc.description.abstract У статті проаналізовано теоретичні аспекти побудови моделі забезпечення якості підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва у процесі інструментального навчання. Визначено сутність понять «модель» та «якість». З’ясовано, що вивчення поняття «якість» здійснюється на трьох рівнях: емпіричному (узагальнення усвідомлених фактів), гносеологічному (обґрунтування методів і прийомів, умов і критеріїв) категоріальному та науково-теоретичному (специфічному для кожної науки). Визначено основні характеристики «якості» – важливість (значущість), реалістичність (вірогідність дослідження), результативність (ступінь досягнення цілі) та ефективність (відношення результативності до затрат). Виокремлено внутрішні і зовнішні системотворчі чинники забезпечення якості у сфері вищої освіти. Одним з ефективних напрямків підвищення якості підготовки вчителів музичного мистецтва визнано формування у вищому навчальному закладі культуротворчого середовища, що виступає основою засвоєння гуманістичних цінностей, мистецьких знань, виконавських умінь і навичок. ua
dc.description.abstract The article analyzes the theoretical aspects of building a model to ensure the quality of training of future teachers of music in the process of instrumental learning. The essence of the concepts “model-analogue of a real existing object” and “quality – the inherent certainty of an object, which is its specificity and distinguishes from others,” is defined. It was found out that the study of the concept of “quality” is carried out at three levels: empirical (generalization of conscious facts), epistemological (substantiation of methods and techniques, conditions and criteria) categorical and scientific-theoretical (specific to each science). The main characteristics of “quality” are determined - importance (significance), realism (probability of research), effectiveness (degree of achievement of the goal) and efficiency (ratio of effectiveness to costs). The internal and external system-forming factors of quality assurance in the field of higher education are highlighted. Negative factors inhibiting the effectiveness of education and improving its quality are considered. One of the effective ways to improve the quality of training teachers of musical art is recognized as the formation of a cultural environment in a higher educational institution, and acts as the basis for the assimilation of humanistic values, artistic knowledge, and performing skills. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject вчитель музичного мистецтва ua
dc.subject культуротворче середовище ua
dc.subject модель ua
dc.subject підготовка ua
dc.subject якість ua
dc.subject music teacher ua
dc.subject cultural environment ua
dc.subject model ua
dc.subject training ua
dc.subject quality ua
dc.subject.classification 378.016.785 ua
dc.title Теоретичні засади забезпечення якості підготовки вчителів музичного мистецтва ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу