ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Падалка, О. С. | |
dc.date.accessioned | 2020-03-16T11:20:18Z | |
dc.date.available | 2020-03-16T11:20:18Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Падалка, О. С. Професійно-економічна підготовка майбутнього вчителя у контексті європейської інтеграції / О. С. Падалка // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 14. - С. 57-62. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27580 | |
dc.description.abstract | У статті запропоновано модель педагогічної технології професійно-економічної підготовки майбутнього вчителя, вказано на особливості концепції педагогічних технологій з урахуванням новітніх досягнень педагогічної науки, зазначені основні напрями удосконалення педагогічної складової вітчизняної вищої освіти. | ua |
dc.description.abstract | В статье предложена модель педагогической технологии профессионально-экономической подготовки будущего учителя, указаны особенности концепции педагогических технологий с учетом новых достижений педагогической науки, перечислены основные направления усовершенствования педагогической составляющей отечественного высшего образования. | ua |
dc.description.abstract | The article presents a model of pedagogical technology of professional economic training of a future teacher, features of the concept of pedagogical technologies with the latest achievements of pedagogical science are indicated, main directions of improving pedagogical component of the national higher education are pointed out. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | інтернаціоналізація освіти | ua |
dc.subject | професійно-економічна підготовка майбутнього вчителя | ua |
dc.subject | педагогічні технології | ua |
dc.subject | модель педагогічної технології | ua |
dc.subject | концепції педагогічних технологій | ua |
dc.subject | напрями удосконалення педагогічної складової вищої освіти | ua |
dc.subject | людоцентризм | ua |
dc.subject | державна освітня політика | ua |
dc.subject | державне регулювання і державне управління | ua |
dc.subject | интернационализация образования | ua |
dc.subject | профессионально-экономическая подготовка будущего учителя | ua |
dc.subject | педагогические технологии | ua |
dc.subject | модель педагогических технологий | ua |
dc.subject | концепции педагогических технологий | ua |
dc.subject | направления усовершенствования педагогической составляющей высшего образования | ua |
dc.subject | человекоцентризм | ua |
dc.subject | государственная политика образования | ua |
dc.subject | государственное урегулирование | ua |
dc.subject | государственное управление | ua |
dc.subject | internationalization of education | ua |
dc.subject | professional economic training of a future teacher | ua |
dc.subject | pedagogical technologies | ua |
dc.subject | model of pedagogical technology | ua |
dc.subject | concepts of pedagogical technologies | ua |
dc.subject | directions of improving pedagogical component of higher education | ua |
dc.subject | person-centering | ua |
dc.subject | state educational policy | ua |
dc.subject | government regulation and public administration | ua |
dc.title | Професійно-економічна підготовка майбутнього вчителя у контексті європейської інтеграції | ua |
dc.type | Article | ua |