У статті висвітлено актуальну педагогічну проблему, присвячену готовності майбутніх молодших спеціалістів фізичної культури і спорту до комунікативної взаємодії у професійній діяльності. Розглянуто сутність поняття «готовність» до комунікативної взаємодії в професійній діяльності. Охарактеризовано поняття «спілкування» як процес, під час якого здійснюється обмін інформацією, думками, почуттями, способами й результатами діяльності, – відбувається комунікативна взаємодія, взаємовплив індивідів, виникає взаєморозуміння. Розкрито особливості
та специфіку комунікативної взаємодії молодших спеціалістів фізичної культури і спорту в професійній діяльності. Визначено комунікативну компетентність як базисну складову частину готовності молодшого спеціаліста фізичної культури і спорту до комунікативної взаємодії в професійній діяльності.
The article highlights an actual pedagogical problem dedicated to the readiness of future junior specialists in physical culture and sports for communicative interaction in professional activities. The essence of the concept of “readiness” for communicative interaction in professional activity is revealed. The concept of “communication” is characterized as a process during which information, thoughts, feelings, ways and results of activities are exchanged - communicative interaction takes place, individuals interact with each other, mutual understanding arises. The features and specifics of the communicative interaction of junior specialists of physical culture and sports in professional activities are disclosed. The communicative competence is defined as the basic component of the readiness of the junior specialist of physical culture and sports for communicative interaction in professional activity.