Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутнього вчителя початкової школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Струк, А. В.
dc.date.accessioned 2020-03-13T10:18:14Z
dc.date.available 2020-03-13T10:18:14Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Струк, А. В. Формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутнього вчителя початкової школи / А. В. Струк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 263-266. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27552
dc.description.abstract У статті розглядається формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Проаналізовано думки науковців щодо необхідності та актуальності формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Розкрито сутність і зміст понять “компетентність”, “професійна компетентність”, “професійно-мовленнєва компетентність”. Розмежовується поняття “мова” та “мовлення”. Встановлено умови, за яких процес формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутнього вчителя початкової школи буде ефективнішим. Педагогічною теорією і практикою зумовлено необхідність і доцільність інтерпретувати модель фахівця як особистості, яка володіє визначеним набором компетенцій, здатна успішно адаптуватися до умов життєдіяльності, що постійно змінюється, конкурувати на ринку праці. Головним завданням вчителя-словесника є не лише прищепити інтерес до вивчення рідної мови як способу спілкування, а й продемонструвати всю велич і красу рідного слова. ua
dc.description.abstract The article deals with the formation of vocational competence of the future teacher of elementary school. The opinions of scholars concerning the necessity and relevance of the formation of vocational competence of the future teacher of elementary school are analyzed. The essence and content of the concepts of “competence”, “professional competence”, “professional-speaking competency” are revealed. A distinction is made between the concept of “language” and “speech”. The conditions under which the process of formation of vocational competence of the future teacher of elementary school will be more effective will be established. Pedagogical theory and practice is conditioned by the necessity and expediency of interpreting the model of a specialist as a person who has a certain set of competencies and can adapt successfully to constantly changing conditions of life, to compete in the labor market. The main task of the teacher-translator is not only to incite interest in learning the native language as a way of communication, but also to demonstrate the greatness and beauty of the native word. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject формування ua
dc.subject компетенція ua
dc.subject професійна компетенція ua
dc.subject професійно-мовленнєва компетенція ua
dc.subject мовленнєва компетенція ua
dc.subject рідна мова ua
dc.subject майбутній вчитель ua
dc.subject початкова школа ua
dc.subject formation ua
dc.subject competence ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject vocational competence ua
dc.subject language competence ua
dc.subject mother tongue ua
dc.subject future teacher ua
dc.subject elementary school ua
dc.subject.classification 378:373.3-057.87:37.016:81-028.31 ua
dc.title Формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутнього вчителя початкової школи ua
dc.title.alternative Formation of vocational competence of the future teacher of elementary school ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу