Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування в учнів читацької компетентності на особистісно зорієнтованих уроках української літератури

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Сергієнко, А. А.
dc.date.accessioned 2020-03-12T08:33:27Z
dc.date.available 2020-03-12T08:33:27Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Сергієнко, А. А. Формування в учнів читацької компетентності на особистісно зорієнтованих уроках української літератури / А. А. Сергієнко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 247-251. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27545
dc.description.abstract У статті обґрунтовується необхідність формування під час вивчення літератури компетентного учня-читача, який розуміє ціннісне значення читання для власного успішного становлення у житті, здатен працювати у команді, спілкуватися, взаємодіяти, вести діалог із суб’єктами освітньої діяльності, критично мислити, прагнути до навчання упродовж життя. Автор статті наголошує на необхідності максимального використання потенціалу навчального предмета “українська література” з наданням переваги читацькоцентричній парадигмі, оскільки ключові та предметні компетентності набуваються школярами на основі оволодіння змістом освіти. Увагу учителів-практиків зосереджено на необхідності забезпечення особистісно зорієнтованого та діяльнісного підходів до навчання, використанні сучасного методичного інструментарію, в основу якого покладені активні, інтерактивні та групові методи роботи, а також прийоми критичного мислення, які сприяють налагодженню діалогу учня з текстом художнього твору і пошуку особистісних смислів у виучуваному. ua
dc.description.abstract The article substantiates the necessity of formation of the competent student-reader in the course of studying literature, who understands the value of reading for his own successful formation in life, is able to work in a team, communicate, interact, conduct a dialogue with the subjects of educational activity, think critically, strive for learning throughout life. The author of the article emphasizes the need to maximize the potential of the subject “Ukrainian Literature” with the benefits of a reader-centered paradigm, as key and subject competences are acquired by students on the basis of mastering the content of education. The attention of practicing teachers is emphasized on the need to provide personally oriented and active approaches to learning, using modern methodical tools, based on active, interactive and group methods of work, as well as methods of critical thinking that facilitate the dialogue between the student and the text of the work of art and the search personal meanings in the learner. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject українська література ua
dc.subject читацькі компетентності ua
dc.subject учень-читач ua
dc.subject робота в групах ua
dc.subject діалогічна взаємодія ua
dc.subject художній твір ua
dc.subject особистісно зорієнтований урок ua
dc.subject Ukrainian literature ua
dc.subject readers’ competencies ua
dc.subject student-reader ua
dc.subject work in groups ua
dc.subject dialogic interaction ua
dc.subject work of art ua
dc.subject personally oriented lesson ua
dc.subject.classification 37.372.882 ua
dc.title Формування в учнів читацької компетентності на особистісно зорієнтованих уроках української літератури ua
dc.title.alternative Formation of students’ reading competence on personally oriented lessons of Ukrainian literature ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics