Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання проектних технологій у контексті завдань Нової української школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рудницька, Н. Ю.
dc.contributor.author Гужанова, Т. С.
dc.date.accessioned 2020-03-11T13:24:00Z
dc.date.available 2020-03-11T13:24:00Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Рудницька, Н. Ю. Використання проектних технологій у контексті завдань Нової української школи / Н. Ю. Рудницька, Т. С. Гужанова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 234-238. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27532
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі використання освітніх технологій у навчально-виховному процесі початкової школи на сучасному етапі становлення Нової української школи. Автори аналізують час появи методу проектів у педагогіці, бачення цього поняття сучасними вченими, аналізують сутність проектної технології, звертають увагу на те, що під час використання технології вирішується ціла низка різнорівневих дидактичних, виховних і розвивальних завдань, та визначають основні вимоги, яким має відповідати організація роботи над навчальним проектом. У статті дається схема роботи над проектом та вказуються функції вчителя як організатора проектної діяльності. У статті наведений приклад реалізації проекту “Екологічний марафон” студентами Житомирського державного університету імені Івана Франка під час проходження педагогічної практики. У висновках автори стверджують, що застосування проектної технології в умовах становлення Нової української школи буде стимулювати загальну активність учнів, сприяти створенню плідного освітнього середовища. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the question of the use of educational technologies in the educational process of the elementary school at the present stage of the formation of the New Ukrainian school. The authors analyze the time when the method of projects in pedagogy was introduced, the vision of this concept by modern scientists, analyze the essence of the design technology. They stress the fact that using the technology a variety of multilevel didactic, educational and developmental tasks are being solved and determine the basic requirements that the design technology puts on it organizations. The article gives an example of the project work and specifies the functions of the teacher as the organizer of the project activity. The article gives an example of the "Ecological Marathon" project implementation by the students of Ivan Franko Zhytomyr State University during the pedagogical practice. In the conclusions, the authors claim that the application of design technology in the conditions of the formation of the New Ukrainian school will stimulate the general activity of students, promote the creation of a fruitful educational environment. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject проектні технології ua
dc.subject Нова українська школа ua
dc.subject організація проектної діяльності ua
dc.subject project technologies ua
dc.subject New Ukrainian school ua
dc.subject organization of project activity ua
dc.subject.classification 373.3 ua
dc.title Використання проектних технологій у контексті завдань Нової української школи ua
dc.title.alternative Use of project technologies in the context of the New Ukrainian School tasks ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу