Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Становлення наукових концепцій, підходів та методів профорієнтаційної галузі в Японії у працях японських дослідників

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Приходько, Д. С.
dc.contributor.author Медкова, О. М.
dc.date.accessioned 2020-03-11T13:15:20Z
dc.date.available 2020-03-11T13:15:20Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Приходько, Д. С. Становлення наукових концепцій, підходів та методів профорієнтаційної галузі в Японії у працях японських дослідників / Д. С. Приходько, О. М. Медкова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 226-229. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27530
dc.description.abstract Запропонована стаття присвячена теоретичному огляду особливостей становлення та розвитку профорієнтаційної галузі в Японії у довоєнний та післявоєнний періоди, що полягли в основу створення сучасної системи професійної орієнтації молоді в країні. На основі праць японських дослідників розглянуто основні етапи концептуальноідеологічного становлення галузі професійної орієнтації в Японії у довоєнний період. Визначено ключові пріоритети розвитку профорієнтаційної галузі в країні у післявоєнний період. Проаналізовано базові принципи формування фундаментальної профорієнтаційної концепції в Японії під назвою “шляхи буття і життя”, зокрема визначено переваги її впровадження. Розглянуто базові засади “теорії розвитку кар’єри”, яка стала головним поштовхом для становлення сучасної профорієнтаційної галузі в Японії у післявоєнний період. ua
dc.description.abstract The given paper is devoted to a theoretical analysis of the formation and development of the field of vocational guidance in Japan in the prewar and postwar periods, which formed the basis for creation of the modern system of vocational guidance in the country. The key stages of the conceptual and ideological development of the field of vocational guidance in Japan in the prewar period are considered. The main priorities in the Japanese field of vocational guidance in the postwar period are identified. The basic principles that formed the basis for formation of the Japanese vocational guidance concept named “Guidance in Ways of Being and Ways of Living” are analyzed. The advantages of the given concept and its implementation are outlined. The fundamental principles of the “career development theory” are considered. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject Японія ua
dc.subject молодь ua
dc.subject праця ua
dc.subject професійна орієнтація ua
dc.subject професійна освіта ua
dc.subject професійна діяльність ua
dc.subject професійний розвиток ua
dc.subject кар’єра ua
dc.subject Japan ua
dc.subject youth ua
dc.subject job ua
dc.subject vocational guidance ua
dc.subject professional education ua
dc.subject professional activity ua
dc.subject professional development ua
dc.subject career ua
dc.subject.classification 37.04 ua
dc.title Становлення наукових концепцій, підходів та методів профорієнтаційної галузі в Японії у працях японських дослідників ua
dc.title.alternative Formation of scientific concepts, approaches and methods in the field of vocational guidance in Japan based on the scientific works of Japanese researchers ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу