Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дослідження та аналіз сучасних проблем психології та педагогіки у викладанні іноземних мов в Україні та шляхи їх вирішення

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Поночовна-Рисак, Т. М.
dc.contributor.author Величко, І. Г.
dc.date.accessioned 2020-03-11T12:48:28Z
dc.date.available 2020-03-11T12:48:28Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Поночовна-Рисак Т. М. Дослідження та аналіз сучасних проблем психології та педагогіки у викладанні іноземних мов в Україні та шляхи їх вирішення / Т. М. Поночовна-Рисак, І. Г. Величко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 218-221. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27528
dc.description.abstract Стаття присвячена аналізу труднощів при навчанні студентів іноземних мов із погляду психології та педагогіки. Серед труднощів можна виділити, перш за все, критичність, боязнь помилок, психологічний бар’єр у процесі висловлювання думки. У роботі розглядаються поняття дорослості та певні фактори впливу на навчання іноземним мовам. Акцентується на тому, що рідна мова учня, особистісна мотивація студента, його природні та індивідуальні здібності займають не останнє місце у процесі навчання іноземним мовам. Доведено, що головним принципом організації роботи при навчанні іноземних мов має бути поняття індивідуалізації, яке включає в себе особистість як таку та абсолютно індивідуальний підхід до кожного окремого студента. З’ясовано, що поняття індивідуалізації виражається як у колі інтересів, бажань, потреб, статусі студентів, так і в певних формах викладення матеріалу студентом, мовленнєвих акцентах, сприйнятті та інших психологічних чинниках. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the analysis of difficulties in teaching foreign languages in terms of psychology and pedagogy. The main difficulties are criticality, fear of making mistakes, psychological barrier in the process of expressing his/her point of view. The paper considers adolescence concept and certain factors influencing the process of teaching foreign languages. The emphasis is made on the fact that the student’s native language, his/her personal motivation, his natural, individual abilities are not behind the process of teaching foreign languages. It is proved that the main principle of organized work in teaching foreign languages should be the concept of individualization, which includes a personality and completely individual approach to each individual. It is found out that the concept of individualization is expressed both in the circle of interests, desires, needs, students status, and in certain forms of presenting information, speech accents, perceptions and other psychological factors. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject труднощі при навчанні ua
dc.subject критичність ua
dc.subject боязнь помилок ua
dc.subject психологічний бар’єр ua
dc.subject дорослість ua
dc.subject особистісна мотивація ua
dc.subject індивідуальні здібності ua
dc.subject фактори впливу на навчання іноземних мов ua
dc.subject поняття індивідуалізації ua
dc.subject мовленнєві акценти ua
dc.subject індивідуалізований підхід ua
dc.subject difficulties in teaching ua
dc.subject criticality ua
dc.subject fear of making mistakes ua
dc.subject psychological barrier ua
dc.subject adult ua
dc.subject personal motivation ua
dc.subject individual abilities ua
dc.subject factors influencing the process of teaching foreign languages ua
dc.subject concept of individualization ua
dc.subject speech accents ua
dc.subject individualized approach ua
dc.subject.classification 378.159.9:372.8 ua
dc.title Дослідження та аналіз сучасних проблем психології та педагогіки у викладанні іноземних мов в Україні та шляхи їх вирішення ua
dc.title.alternative Research and analysis of modern problems of psychology and pedagogy in teaching foreign languages in Ukraine and ways of their solutions ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу