Стаття покликана показати необхідність створення єдиної системи підтримки освітнього процесу в Україні.
Проведений нами аналіз наукових досліджень із питань дистанційного навчання дає змогу зробити висновки, що цей
вид навчання виник досить давно і вдосконалюється разом науково-технічним прогресом. У нашій країні зараз є дис-
онанс між можливостями освіти та запитами сучасного суспільства до якості, методів та способів отримання
освітніх послуг.
Розвиток інформаційного суспільства залежить від швидкості поширення та можливостей обробки інформації.
Покращити ці методи передачі та обробки інформації може електронна освіта, яка зараз стрімко розвивається.
Розроблена нами електронна система підтримки освітнього процесу в школі це лише перший крок на шляху до
створення цілісної системи, яка буде охоплювати всі навчальні заклади в нашій країні. Ця система створена з ураху-
ванням потреб викладачів, учнів, батьків, адміністрації шкіл. Потрібно враховувати і педагогічні умови, які будуть
реалізовані в межах розробки для покращення якості сприйняття інформації в межах системи. Ця система є вебре-
сурсом (електронною школою), до якого завжди є доступ, що дає можливість використовувати його не лише для роз-
ширення можливостей школи, а й для підготовки учнів до ЗНО.
Можливості розробленої нами системи не обмежуються лише винесенням навчальних матеріалів до електронної
школи. Електронна школа дає змогу батькам слідкувати за успішністю свої дітей, консультуватися з адміністраці-
єю школи, стежити за шкільними новинами та багато інших важливих функцій. Учні можуть обробляти навчальні
матеріали, самостійно оцінювати якість засвоєння матеріалу, а у разі необхідності звернутися за допомогою до
викладача.
У статті повністю розкрито освітні можливості електронної школи «ION» та окреслено перспективи подаль-
шого її вдосконалення.
In article is intended to demonstrate the urgency of creating a unified system supporting the educational process in Ukraine.
Analysis of research on distance learning allows us to conclude that this kind of training has arisen quite a long time and is
improved together with scientific and technological progress. In our country, there is now dissonance between educational
opportunities and the demands of modern society on the quality, methods and means of obtaining educational services.
The development of an information society depends on the speed of dissemination and the possibilities information processing.
E-learning, which is now rapidly evolving, can improve these transfer and processing techniques.
The e-system developed by us to support the educational process at school is only the first step towards creating a coherent
system that will cover all educational institutions in our country. This system is created taking into account the needs of
teachers, students, parents, school administration. It is necessary to take into account the pedagogical conditions that will be
implemented within the framework of the development to improve the quality of perception of information within the system.
This system is a web resource (e-school), which is always accessible, which makes it possible to use it not only to expand the
opportunities of the school, but also to prepare students for external testing.
The capabilities of the system we have developed are not limited to the delivery of educational materials to the e-school.
The e-school allows parents to keep track of the success of their children, consult with the school administration, follow school
news and many other important functions. Students can process teaching materials, independently assess the quality of material
absorption, and if necessary, seek help from a teacher.
In this article the educational opportunities of the ION electronic school are fully revealed and the prospects for its further
improvement are outlined.