В умовах реформування початкової школи актуальним постає формування проектної компетентності майбут- ніх учителів початкової школи. Аналіз досліджень і публікацій показав, що в умовах становлення та розвитку Нової
української школи (НУШ) проектна діяльність учнів стає однією з основних та перспективних видів діяльності. Тому важливим в умовах реформування є створення моделі формування проектної компетентності майбутніх учителів
початкової школи. Під час побудови моделі формування проектної компетентності майбутніх учителів початкової школи ми враховували чинники і умови, за яких цей процес буде результативним. У контексті дослідження важливо було забезпечити створення оптимального освітнього середовища для забезпечення якісної професійної підготовки. В основу формування проектної компетентності майбутніх учителів початкової школи нами були покладені педагогічні принципи, в яких виражені вимоги до змісту, методів і організації формування проектної компетентності.
In conditions of primary school reform, the design competence of future primary school teachers is becoming relevant. Analysis of researches and publications showed that in the conditions of formation and development of the New Ukrainian School (NES), the project activity of students becomes one of the main and perspective activities. Therefore, it is important in the context of reforming the creation of a model for the design competence of future primary school teachers. In constructing a model for
the design competence of future primary school teachers, we have taken into account the factors and conditions under which this process will be effective. In the context of the study, it was important to ensure the creation of an optimal educational environment to provide high-quality vocational training. The foundation of the design competence of future teachers of elementary school was based on the pedagogical principles in which the requirements for the content, methods and organization of project competence development were expressed.